Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygga!Sprillans nya, direkt från Foot Locker![]()
![]()
Har ett par mörkblåa och är nöjd med dem!Sjukt snygga!
Vad gick dom på? Deras sida visar dollar så har en känsla att dom går på mer än 573 spänn?
Går i lite beslutsångest om jag ska klippa ett par Adidas zx flux helsvarta..
Hur är dom storleksmässigt? Om jag minns rätt beställde jag ett annat par adidas strl 46 men dom var för små.Har ett par mörkblåa och är nöjd med dem!
Sjukt snygga!
Vad gick dom på? Deras sida visar dollar så har en känsla att dom går på mer än 573 spänn?
Går i lite beslutsångest om jag ska klippa ett par Adidas zx flux helsvarta..
Någon som vet om converse töjer sig något på bredden?
Provade idag och 40 satt bra på längden men var lite lite trånga på bredden precis innan tåboxen, ska man gå upp en halv eller går de ut sig.
DankeDe är som mina övriga adidas tex stan Smith. Kör UK US 7 i dem som i övriga.
Riktigt fina, vad heter modellen?Köpte de här. Läckra med jakt-tema. Mer tryck i de orangea detaljerna på riktigt. De är nedtonade på bilden.
![]()
Ingen som helst aning. Nike Dunk swoosh-något. Köpte dem i New York förrförra veckan. Inte sett dem här hemma än.Riktigt fina, vad heter modellen?![]()
Alright tack ändå, får hålla utkik!Ingen som helst aning. Nike Dunk swoosh-något. Köpte dem i New York förrförra veckan. Inte sett dem här hemma än.
Fick precis hem ett par Axel Arigato, känns riktigt välgjorda för ett ganska lågt pris.
![]()
De känns ganska ärliga i storleken. Har själv aldrig haft ett par Stan Smith så kan inte göra någon jämförelse där tyvärr. De har en storleks guide på sidan där du mäter foten som var väldigt exakt. Jag hade precis 42 enligt den och de sitter perfekt på mig.Hur är de i storleken? Tänkte börja använda mer sneakers nu till sommaren. Har ett par Stan Smith i 44 2/3 som sitter perfekt.
Jag har också ett par. Jag körde på 43 i mina Axel Arigato och har 43 1/2 i Stan Smith. Upplevde att 43 i Arigato glappade lite för mig, ska nog gå ner en halv storlek tills nästa gång.Hur är de i storleken? Tänkte börja använda mer sneakers nu till sommaren. Har ett par Stan Smith i 44 2/3 som sitter perfekt.
Jag har också ett par. Jag körde på 43 i mina Axel Arigato och har 43 1/2 i Stan Smith. Upplevde att 43 i Arigato glappade lite för mig, ska nog gå ner en halv storlek tills nästa gång.
Ja lite knepigt att köpa skor online. Man får nästan ta att man kanske får skicka tillbaksHmm.. Då kanske en 44 sitter bra på mig. Har 44 på alla skor förutom mina sneakers..![]()
Kommer man undan med det där med en liten ironisk buckethat till?
Wifey-material?
![]()
Det hoppas jag för det var det jag hade på migKommer man undan med det där med en liten ironisk buckethat till?