Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har testat, det gick inte bra för mig.Spammar på i brist på annat.
Det här var fan meckigare än #mk-shot. Har du testat @yonsson?
Får öva mer på sneaker-wristshot.
Skojar du! Fan letade överallt efter de skorna, i alla färger. Haha. Har dock storlek 41..Kul tråd! Skor har alltid varit lite av min grej och speciellt sneakers. Hade turen att komma över tre par Sockdart, två svarta och ett par blå, en sån galen hysteri har jag nog aldrig skådat som det var kring denna limiterade modell från Nike Lab. Jag kan tänka mig att göra mig av med ett par av de svarta om nån är sugen, istället för att de ska ligga ledsna i sin kartong. De förtjänar lite användning. Oanvända i kartong så klart, size 40. Skönaste sneakers jag har ägt även om det smärtar att erkänna för mina favoriter Air 180.
Skojar du! Fan letade överallt efter de skorna, i alla färger. Haha. Har dock storlek 41..
Vart?
Såpass, låter bra. Skickar dig ett pm.Jag kör också 41 i vanliga fall på Nike men en kompis till mig som arbetar på Nikes kontor sa att de var stora i storleken så jag chansade och köpte 40 och visst det stämde (fanns inte tid att prova för då var de slut). Passade prima. Vill du prova dem med tanke på att vi bor i samma stad så är det bara att hojta till.
Inte en susning faktiskt.. Har för mig att jag har typ samma i mina Saucony som i am1orna men kan inte svära + att det ju inte är samma sko.Vet någon hur Universal Works är i storlekarna?! Såg att dom släpps vid midnatt!
http://m.caliroots.se/universal-works/s/218?utm_source=RuleMailer&utm_medium=Email&utm_content=Subscriber#149624&utm_campaign=1540_FRIDAY_SE
@snajgel @Ssl
Vet någon hur Universal Works är i storlekarna?! Såg att dom släpps vid midnatt!
http://m.caliroots.se/universal-works/s/218?utm_source=RuleMailer&utm_medium=Email&utm_content=Subscriber#149624&utm_campaign=1540_FRIDAY_SE
@snajgel @Ssl
Blir nog att försöka få tag på en blå i US8,5!8UK - 42,5 - 27 cm. Om dom kör med Sauconys mått enligt deras hemsida. Men jag har inte en susning. Aldrig testat Saucony.
Blir nog att försöka få tag på en blå i US8,5!
Tack!!Lycka till!
Fixat! Plockade dom blåa i US8,5Hugg! Hugg! Hugg!
Så jävla nice!Har vi någon som VERKLIGEN gillar Back To The Future här?
Nu kan man iaf köpa Marty McFly's skor
Jag gillar dem inte dock tror jag att det har att göra med att jag aldrig riktigt tyckt om "höga"sneakers... Ser ut som Puma?!Har hittat ett par skor som jag blev sugen på, men tänkte fråga panelen vad ni säger om dom...
Kommer inte säga något märke, modell, pris eller liknande, utan säg bara vad ni tycker om dom!
Svart & orange funkar, jag gillar de färgerna iaf. Antingen är de sjukt billiga typ skopunkten, ser dock välgjorda ut så gissar på sjukt dyra designer-sneakers.Har hittat ett par skor som jag blev sugen på, men tänkte fråga panelen vad ni säger om dom...
Kommer inte säga något märke, modell, pris eller liknande, utan säg bara vad ni tycker om dom!
Gillar det orangea mot det svarta, ser välgjorda ut men typer av detaljer faller mig inte i smaken. Syftar på det trerandiga temat eller vad man ska kalla det som går genom skon. Kunde sett bättre ut och det får en sko som ser ut att vara av högre kaliber att se billigare ut. My opinion. Kostar de dessutom $1000 så finns det sjukt mycket annat roligtHar hittat ett par skor som jag blev sugen på, men tänkte fråga panelen vad ni säger om dom...
Det är priset som får mig att tveka... Är lite sugen på ett par Loub eller Buscemi också, och dom kanske är roligare att köpa!Gillar det orangea mot det svarta, ser välgjorda ut men typer av detaljer faller mig inte i smaken. Syftar på det trerandiga temat eller vad man ska kalla det som går genom skon. Kunde sett bättre ut och det får en sko som ser ut att vara av högre kaliber att se billigare ut. My opinion. Kostar de dessutom $1000 så finns det sjukt mycket annat roligt
7900kr, men får tillbaks momsen... Så blir typ 6500kr... Men håller med om att det finns roligare skor för den pengen!Svart & orange funkar, jag gillar de färgerna iaf. Antingen är de sjukt billiga typ skopunkten, ser dock välgjorda ut så gissar på sjukt dyra designer-sneakers.
En enkel bild-googling gav mig dock svar. för $1k finns det enligt mig mycket snyggare sneakers.
Givenchy?7900kr, men får tillbaks momsen... Så blir typ 6500kr... Men håller med om att det finns roligare skor för den pengen!
Några idéer om vad man annars kan köpa för skor?
Jag skulle köra på Loubs high-tops utan spikes.Det är priset som får mig att tveka... Är lite sugen på ett par Loub eller Buscemi också, och dom kanske är roligare att köpa!
Några tips annars?
7900kr, men får tillbaks momsen... Så blir typ 6500kr... Men håller med om att det finns roligare skor för den pengen!
Några idéer om vad man annars kan köpa för skor?