WBergdahl
Silver
Fan va sjukt! Det ser ut som en Nike Air Force 1 Elite, men dom har väl Lunar-sulan?Blev två par nya pjucks
![]()
Vad heter den?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan va sjukt! Det ser ut som en Nike Air Force 1 Elite, men dom har väl Lunar-sulan?Blev två par nya pjucks
![]()
Dom här släpptes vid independence day.Fan va sjukt! Det ser ut som en Nike Air Force 1 Elite, men dom har väl Lunar-sulan?
Vad heter den?!
Det känns som ett j*vla långskott - men värt ett försök!Ingen här i tråden som har ett par Fila Bubbles Mid i mint skick att sälja??
Storlek 10.5..?
Ingen..?
![]()
Aha! Det är Lv8 alltså!!Dom här släpptes vid independence day.
Air force modell. De blåa är däremot lunar force.
Independence day modellen finns även i röd, blå och svart. Här är länk till de vita
http://m.sneakersnstuff.com/sv/search/searchbytext?key=Air+force
![]()
Vita är coolastAha! Det är Lv8 alltså!!
Hade bara sett dom i svart och rött förut![]()
Det håller jag verkligen med om!Vita är coolast![]()
Den där är riktigt nice!Fiiifan, köp köp köp. Sjukt feta Pumor.![]()
Den där är riktigt nice!
Varför ska du inte hugga?Jag kommer tyvärr inte hugga dom, o kommer få ångra mig.
Här finns dom snart iaf för den som är sugen och har kosingen redo.
http://m.sneakersnstuff.com/sv/692/sneakersnstuff-x-puma-adventurer-pack
Varför ska du inte hugga?
Lägg gärna upp en samlingsbild på dina GL3'or, vore kul att se!Antog att det var den du tänkte på
Har några som är beige och några med annan färg![]()
Fixar!Lägg gärna upp en samlingsbild på dina GL3'or, vore kul att se!
Kom på att jag bara har tre par i Stockholm... Så det blir en rätt tråkigt bild isfLägg gärna upp en samlingsbild på dina GL3'or, vore kul att se!
Vilka har du då? Duger med produktbilder..Kom på att jag bara har tre par i Stockholm... Så det blir en rätt tråkigt bild isf
Det kan jag lösa!Vilka har du då? Duger med produktbilder..![]()
Flux börjar komma i div vintermodeller. Rätt rejäla & stabila verkar det som.
![]()
Riktigt feta!
Riktigt feta!
När droppar dom?!
Vilka har du då? Duger med produktbilder..![]()
Lägg gärna upp några bilder när du fått de, vill se insidan.Tack för tipset, klickade precis hem ett par sånna härriktigt snygga imo!
Bra smak! Hade kunnat tänka mig alla dessa. De första gråa har jag funderat köpa som höstsko, men osäker på den gröna sulan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Där har du dom jag har för stunden
Ska försöka få tag på J.Crew x Asics Gel-Lyte III "Blue Ribbon", men det verkar vara knepigt![]()
GL3an som du postade är riktigt clean tycker jag! GT2an däremot gillar jag inte...Bra smak! Hade kunnat tänka mig alla dessa. De första gråa har jag funderat köpa som höstsko, men osäker på den gröna sulan.
Har bara dessa Asics idag. Fina men somriga.
![]()
![]()
Helt klart coola, menade att det känns mer somrigt än höst. Men blir kanske ett par såna ändå. Har inte dykt upp nån nyhet (förutom Nightmare) som jag gillar mer.GL3an som du postade är riktigt clean tycker jag! GT2an däremot gillar jag inte...
Det är den gröna sulan på skorna som gör att jag tycker att dom blir coola![]()