• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Lägg gärna upp några bilder när du fått de, vill se insidan.
image.jpg
image.jpg

Sitter riktigt bra på foten! Förvånansvärt lätta också..Ingen vidare fodring men tror dem står emot snö,slask och regn riktigt bra:) tungan går liksom ihop med själva skon på sidan där snörningen sitter så vatten kan inte rinna in vid snörningarna .. Den extra höga "innersockan" eller vad man kan kalla det är liksom helt försluten också så får du in snö bakom tungan så når det ändå inte in till foten :)
Ser fram emot vintern nu så man kan se vad dem går för!

Den här tråden är inte hälsosam för min plånbok eller själ. För mycket vill ha objekt och för liten skoekonomi

Beställde från SNS torsdag 23/9 kl 06.00, då förväntar man sig att paketet skickas samma dag. Det anlände igår. Nästan en vecka, ruttet. Om det ska ta sån tid hämtar jag hellre från butiken direkt. Inga skor denna gång men ändå. Blir inte sugen på att handla hos de igen med tanke på leveranstiderna..

Beställde från SNS torsdag 23/9 kl 06.00, då förväntar man sig att paketet skickas samma dag. Det anlände igår. Nästan en vecka, ruttet. Om det ska ta sån tid hämtar jag hellre från butiken direkt. Inga skor denna gång men ändå. Blir inte sugen på att handla hos de igen med tanke på leveranstiderna..
Jag beställer bara om jag verkligen måste!
Tycker att det är roligare att handla i butik också

Var köper ni era sneakers? Tips mottages, behöver inspiration. Även utländska sidor funkar, gillar END tex.
Vad finns i Sthlm förutom SNS & Caliroots?

Var köper ni era sneakers? Tips mottages, behöver inspiration. Även utländska sidor funkar, gillar END tex.
Vad finns i Sthlm förutom SNS & Caliroots?
SNS, Cali, Hanon, END, Footish, Flightclub och Craze är dom jag använder mig av.

I Sthlm har du Aplace, Nitty Gritty, Paul & Friends på NK och NK Herrtrend :)

Paul & Friends har MMM och Herrtrend har Diemme, så på NK finns några roliga märken

Tack för tipsen, uppskattas! @Ssl @WBergdahl

Kollade Terminator Genisys och självklart la man ju märke till Kyle Reeses Nike Vandals. :D
Sjukt snygga, och coolt att det nyproducerades för filmen och sedan släpptes. För 950kr är det även rätt överkomliga. Edit - svåra att hitta, är väl bara fetglömma då.

Man skulle ju kunna designa om ett par AF1 för att likna färgerna, men det är ju då läder och lite tjockare sula m.m. Kalla det homage?

lowzxxmun6vyawdop7ht.gif

how-terminator-genisys-brought-back-the-nike-vandal-high-1.jpg

Mer info - http://nextimpulsesports.com/2014/1...oduce-kyle-reeses-sneakers-specifically-film/

Hittade nu när jag städade. Måste var hur gamla som helst. Snyggaste Asics jag ägt. Förtjänar nog en tvätt :(
WP_20151002_004.jpg

Tillbaka
Topp