• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Hålla dem här vita blir lätt..
image.jpeg

Fattar inte storleken på Nmd_r1- på addidas står det 44= 27,1cm men på sns står det 44=28cm.
Vem kan man lita på!? :) (brukar ha typ 27,5)

Fattar inte storleken på Nmd_r1- på addidas står det 44= 27,1cm men på sns står det 44=28cm.
Vem kan man lita på!? :) (brukar ha typ 27,5)
Storlekarna är verkligen skumma..
Köpte NMD r1 (grå) i 43 1/3 - för små.
Köpte NMD r1 PK JAPAN i 44 - sitter perfekt.
Köpte NMD cs1 PK (grå) i 44 - för små..

Fick till slut ge bort mina grå r1 till lillbrorsan, vet inte vad jag ska göra med mina cs1 pk nu.. Har på mig dem nu, men stortån har en tendens att domna bort ibland.

Kolla in appen Fittingroom, där kan du lägga in referensskor och sedan kolla hur storleken mappar till skor du är intresserad av!
Funkar inte på mig, testat med flera skor. Alltid en halv storlek upp/ned som är fel.

Inatt droppar det en av dom fetaste (i mina ögon iaf) NMD R1 någonsin! Kommer som CitySock också, men den är inte alls lika snygg...
Det är ett par gjorda i ull, tror att tanken är att dom ska vara varma nog att använda på vintern, därav namnet

Adidad NMD R1 "Winter Wool"

adidas-nmd-r1-winter-wool-primeknit-core-black-1_nrypuk.jpg

Är jag inte på nation ikväll och för full så ska jag lätt försöka plocka ett par!

Inatt droppar det en av dom fetaste (i mina ögon iaf) NMD R1 någonsin! Kommer som CitySock också, men den är inte alls lika snygg...
Det är ett par gjorda i ull, tror att tanken är att dom ska vara varma nog att använda på vintern, därav namnet

Adidad NMD R1 "Winter Wool"

adidas-nmd-r1-winter-wool-primeknit-core-black-1_nrypuk.jpg

Är jag inte på nation ikväll och för full så ska jag lätt försöka plocka ett par!
Riktigt snygga!

Tillbaka
Topp