Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, beställde ett par
Riktigt bra beaters! Körde helsvarta Stan Smith under hela hösten och vintern och det funkade super!Nu satan i jävlar. Höstens beaters införskaffade.
![]()
Sååååå var det produkten hette, tack!
Jag gav upp hoppet efter 3 försök att hitta rätt storlek....Det fanns ju flera NMD kvar på Zalando, ska man köpa sitt första par kanske..?
Dom här finns väl i din size? https://m.zalando.se/adidas-originals-nmd-r1-sneakers-dark-grey-semi-solar-red-ad112b0id-c11.htmlJag gav upp hoppet efter 3 försök att hitta rätt storlek....![]()
Tack för tips, men hoppar NMD. Kom på att jag har 10par andra sneakers liggande oanvända hemma ocksåDom här finns väl i din size? https://m.zalando.se/adidas-originals-nmd-r1-sneakers-dark-grey-semi-solar-red-ad112b0id-c11.html
Edit: finns massa storlekar på adidas hemsida också. Tillexempel i svarta http://m.adidas.se/nmd_r1-shoes/S31505.html
Hypen är ändå över. När dom spottar ut nya färger varje månad som inte ens tar slut direkt så samt restockar efter en vecka. Nu mjölkar dom bara det sistaTack för tips, men hoppar NMD. Kom på att jag har 10par andra sneakers liggande oanvända hemma också![]()
Classic. Blivit lite uttjatat när de släpper mer special och limitedskit än omega och hublot tillsammans också.Tack för tips, men hoppar NMD. Kom på att jag har 10par andra sneakers liggande oanvända hemma också![]()
KÖR! Men jag tycker de är lite små i storlekarna så du vetDet fanns ju flera NMD kvar på Zalando, ska man köpa sitt första par kanske..?
@k0ltrasten Har du lyckats lägga en beställning på deras sida?Sååååå var det produkten hette, tack!
Ska lägga en beställning nu.
Protect, Cure och Wipes. Ska man ta och testa allt?
Har faktiskt inte beställt själv, bara sett det i förbifarten.@k0ltrasten Har du lyckats lägga en beställning på deras sida?
Ser ju ut som att de skickar till Sverige, men ändå lyckas jag inte få till shipping.. (ändrat och pillat på alla möjliga sätt)
![]()
Kolla in appen Fittingroom, där kan du lägga in referensskor och sedan kolla hur storleken mappar till skor du är intresserad av!Fattar inte storleken på Nmd_r1- på addidas står det 44= 27,1cm men på sns står det 44=28cm.
Vem kan man lita på!?(brukar ha typ 27,5)
Storlekarna är verkligen skumma..Fattar inte storleken på Nmd_r1- på addidas står det 44= 27,1cm men på sns står det 44=28cm.
Vem kan man lita på!?(brukar ha typ 27,5)
Funkar inte på mig, testat med flera skor. Alltid en halv storlek upp/ned som är fel.Kolla in appen Fittingroom, där kan du lägga in referensskor och sedan kolla hur storleken mappar till skor du är intresserad av!
Säljs på footlocker annars!@k0ltrasten Har du lyckats lägga en beställning på deras sida?
Ser ju ut som att de skickar till Sverige, men ändå lyckas jag inte få till shipping.. (ändrat och pillat på alla möjliga sätt)
![]()
Riktigt snygga!Inatt droppar det en av dom fetaste (i mina ögon iaf) NMD R1 någonsin! Kommer som CitySock också, men den är inte alls lika snygg...
Det är ett par gjorda i ull, tror att tanken är att dom ska vara varma nog att använda på vintern, därav namnet
Adidad NMD R1 "Winter Wool"
![]()
Är jag inte på nation ikväll och för full så ska jag lätt försöka plocka ett par!
Tycker att det där är den tråkigaste än så länge, men än någon anledning gillar jag den