• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Var på sample sale på CQP igår, plockade dessa, sjukt nöjd med de :)
image.jpg

image.jpg

Gazelle är fan den bästa sneakers jag vet!
Har haft minst ett par de senaste 10 åren och det är enbart Stan Smith som är lika frekvent återkommande som Gazelle i min garderob. Har minst ett par av varje "box fresh" hemma. Tror det finns tre par Gazelle i kartong dock..

Kör du på denna Gazelle eller den andra modellen? Vilka färger har du då?

We! Fyndade dessa i en gamal bortglömd kartong på stadium för typ 300kr, riktigt nöjd :)
image.jpeg

Dock så har jag kört Nike i princip hela sommaren. Köpte mig ett par roshe som varit grymma!
image.jpeg

Senast ändrad:
Gazelle är fan den bästa sneakers jag vet!
Har haft minst ett par de senaste 10 åren och det är enbart Stan Smith som är lika frekvent återkommande som Gazelle i min garderob. Har minst ett par av varje "box fresh" hemma. Tror det finns tre par Gazelle i kartong dock..

Har ett par gröna, ett par svarta på gång av "den andra modelen" sen har jag samma som dina (blåa) liggandes i sin box, ett par röda och ett par grå liggandes i box i "den andra modellen" tills då de jag har inte är tjänliga längre likt de svarta. De har blivit byggskor...

Fick hem ett par svarta stan smith idag.
Hade underskattat den nya plösens fördärv av dojan. Vad fan tänkte de med?

Känns som att de haft överskott på dambindor från 70-talet som de bestämde att använda som plössubstitut.

Någon som kan ge en snabb recension på den uppdaterade SS-modellen? Är fan lack alltså. Var så jäkla nöjd med alla tidigare varianter...

Tillbaka
Topp