Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provat alla möjliga sneakers under mina 21 år på jorden. Alltid samma visa, lillebror får dom. Är ingen sneaker-kille, dessa kanske fungerar. Det återstår och se. Men so far är jag nöjd.
Klickade inte med vita snören dock.
![]()
Behåll!
Absolut!! Kanske är vita sneakers som inte flyger för mig...
Gazelle är fan den bästa sneakers jag vet!
Har haft minst ett par de senaste 10 åren och det är enbart Stan Smith som är lika frekvent återkommande som Gazelle i min garderob. Har minst ett par av varje "box fresh" hemma. Tror det finns tre par Gazelle i kartong dock..
Skönaste skon för flytt också...Vita igår, svarta idag. Skönaste skon för gig.
![]()
Camo också, bra där!
Håller helt med! Har dock svårt att sätta fingret på vad det är jag inte gillar, men något med sulan ser konstigt ut...Vad tycker ni om Nikes nya Roshe Two? Tycker inte alls de är lika snygga som Roshe Run/One.
Håller helt med! Har dock svårt att sätta fingret på vad det är jag inte gillar, men något med sulan ser konstigt ut...
Gazelle är fan den bästa sneakers jag vet!
Har haft minst ett par de senaste 10 åren och det är enbart Stan Smith som är lika frekvent återkommande som Gazelle i min garderob. Har minst ett par av varje "box fresh" hemma. Tror det finns tre par Gazelle i kartong dock..
Dom där bilderna gjorde det hela ännu tydligare! FYFAN!
Faktiskt. 2an ser ut som en kopia...Dom där bilderna gjorde det hela ännu tydligare! FYFAN!
Det gör den verkligen!Faktiskt. 2an ser ut som en kopia...
Man ska downsizea en halv storlek (US) i alla Tubulars har jag hört.Fick hem dessa, tyvärr satt dom förbannat konstigt på foten... någon som vet hur resten av tubular serien sitter? Smala, breda?
![]()