Gillar verkligen dessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Feta!![]()
Gillar verkligen dessa.![]()
Feta!Hur känns materialet?
OK! Vilken modell är det? Har du jämfört med flyknits exempelvis? Tycker det ser liknande utInget att klaga på.
OK! Vilken modell är det? Har du jämfört med flyknits exempelvis? Tycker det ser liknande ut![]()
Jag har ägt ett par. Sköna men små i stlrk. Kolla fittingroom för att hitta din strlkNågon som har erfarenhet av Air Huarache? Tycker de är fulsnygga men är ganska sugen på antingen ett par helsvarta eller helvita.
Ruskigt skön sko. Bland de skönaste. Toppad av Gel-lyte V samt Ultra boost dock.Någon som har erfarenhet av Air Huarache? Tycker de är fulsnygga men är ganska sugen på antingen ett par helsvarta eller helvita.
Jag har ägt ett par. Sköna men små i stlrk. Kolla fittingroom för att hitta din strlk![]()
Ruskigt skön sko. Bland de skönaste. Toppad av Gel-lyte V samt Ultra boost dock.
Men ganska ful. Eller snygg. Beroende på vilket humör man är på när man får frågan![]()
The life of a sneakerheadVafan nu måste jag ju slå till på ett par! Eller två..
Köpte mina på end.com till riktigt bra pris.Riktigt snygga. var köpte du dem?
Helt klart fulsnygga! Samt små i strlk som sagt. Men presto är betydligt skönare än huaraches när jag jämförde båda på. Blev helsvarta presto ist.Vafan nu måste jag ju slå till på ett par! Eller två..
Ja då, dom var niceKöpte mina första NMD idag! Footlocker har några modeller inne i lager. Gick förbi och samtliga i storlek 44 inne. Kanske var strö modeller ingen vill ha?
Fanns ett par helgråa med röd gummiflärp inne, prövade de EFTER att jag köpte mitt par. Men jag tror dessa blir bra. Godkända?
![]()
Aldrig sett dom i det utförandet tidigare. Coola.Köpte mina första NMD idag! Footlocker har några modeller inne i lager. Gick förbi och samtliga i storlek 44 inne. Kanske var strö modeller ingen vill ha?
Fanns ett par helgråa med röd gummiflärp inne, prövade de EFTER att jag köpte mitt par. Men jag tror dessa blir bra. Godkända?
![]()
För mycket skor! Blir galen. Men dessa var fräna. Får se om jag tycker dom ser lika feta ut om några dagarhttp://hypebeast.com/2016/8/adidas-pure-boost-raw-sneakers?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial newsletter
Kul med nya boost, kanske blir ett par nu då![]()
Haft så med vissa skor också, känns som att man förstör skorna. Även sett de på många med Roshes, stortån sticker ut typ. Tänkt att det varit fel på mina fötter, vettefan. Testat andra strumpor? Har vissa som verkar glida mer.Ni som kör NMD, hur sitter de på er? Tänker främst framtill vid stortån.
Fick hem ett par i 42 2/3 (US 9) idag, men när jag trampar ner så dels ser de lite skumt ut framtill och känns som man glider framåt. Har haft samma känsla i Air Max från Nike.
Kanske bara är gnällig?!
Snyggt som fan..![]()
Hämtade ut två par skor idag från SNS. Mina första flyknits. Första känslan är... magi. Galet snygga skor, båda tycker jag.
![]()
Hämtade ut två par skor idag från SNS. Mina första flyknits. Första känslan är... magi. Galet snygga skor, båda tycker jag.
Ni som kör NMD, hur sitter de på er? Tänker främst framtill vid stortån.
Fick hem ett par i 42 2/3 (US 9) idag, men när jag trampar ner så dels ser de lite skumt ut framtill och känns som man glider framåt. Har haft samma känsla i Air Max från Nike.
Kanske bara är gnällig?!
Lär väl bara skicka tillbaka mina, orkar inteKänner samm sak, blir nog att pröva en strlk. Större...
Har ett par i strlk 47 1/3. Dom borde egentligen vara en storlek för stora för mig, men sitter riktigt skönt. Är en liten bit kvar innan jag nuddar framtill, men inte så att jag glider omkring. Mitt andra par i strlk 46 2/3 är jag tveksam om jag ska behålla. Trodde att dom skulle vara perfekta i storleken, men tycker dom känns så väldigt tighta på bredden. Hoppet var väldigt stort bara mellan en storlek. Verkar vara små i storlekarna...Ni som kör NMD, hur sitter de på er? Tänker främst framtill vid stortån.
Kanske bara är gnällig?!
Jag fick hem ett par 42 (US 8,5) och nu när jag testat dem tycker jag de är lite små. Stortårna rymmer.Ni som kör NMD, hur sitter de på er? Tänker främst framtill vid stortån.
Kanske bara är gnällig?!