• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det var på tiden tycker man. Här kan vi snacka om alla möjliga sneakers, hur mycket som helst.
Jag personligen uppskattar både finskor och sneakers, men tycker även att det bör finnas en dedikerad sneakers tråd. Slipper man även lite tjafs emellanåt i sko-tråden.

Precis som med klockor finns det vissa skor man borde haft eller ha i samlingen. Kan tycka att man ska ha minst ett par av följande skor. Då & nutida klassiker.
- ZX Flux
- Roshe run, Air Force1, Air max valfri, m.m.
- Converse, trots det dåliga sulorna. Nya modellen har ju dock förbättrad vibram-sula.
- Jordans?
- Asics, valfri
Fyll på listan med vad ni tycker!

Släng upp fler bilder på dina nya pjucks @WBergdahl, är själv sugen på ett par GL3. Hur är det i storlekarna?

Dessa släpps om en timme ungefär på END, är sugen men tveksam. Ful-snygga. Speciella. Just därför man vill ha dem dessutom.
acronym-nike-lunar-force-1-release-date-4.jpg
 

Smp15

Omega
Använde enbart Vans för 4 år sen. Antingen authentic eller ett par svarta Old skool. Tyckte då att dom satt fruktansvärt snyggt med en helsvart outfit. Idag har jag nästan uteslutande adidas på fötterna. Superstar, stan smith och match play.

Vans kanske inte riktigt passar in i en sneakerstråd MEN
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Använde enbart Vans för 4 år sen. Antingen authentic eller ett par svarta Old skool. Tyckte då att dom satt fruktansvärt snyggt med en helsvart outfit. Idag har jag nästan uteslutande adidas på fötterna. Superstar, stan smith och match play.
Vans kanske inte riktigt passar in i en sneakerstråd
Vans med lediga chinos, en skön skjorta och ev huvudbonad verkar ju många köra som outfit. Verkar soft som ledig klädsel.
Men angående skorna, hur är sulan? Är den likt converse bara platt och oskön att ha på sig längre tid? Blivit bortskämd med bekväma skor med bra dämpning så allt är ju oskönt efter det. :)

Old Skool i läder, fränt!
vans-old-skool---black-leather_1.jpg
 

Psykel

Patek
Köpte ett par Vans Classic Slip-ons i kultigt schackrutigt inför sommaren. Definitivt dom skönaste sneakers jag ägt! Då har jag mest kört Fred Perry och Converse innan.
VEYEBWW.JPG
 

WBergdahl

Panerai
Den här tråden har hängt i luften länge känner jag! :D
Angående GL3 så tycker jag att dom är rätt true, men har gått upp en halv storlek från Lunar Force 1, men dom tycker jag är små i storkarna ;)

När det gäller Acromym LF1an så hade jag gärna köpt dom, men tycker att 2000kr är för mycket för ett par LF1or... Men jag tycker att dom är häftiga i alla CWs!

Alla bör ha en high end i sin samling också :)

Här kommer bilderna! ;)

IMG_20150917_100200.jpg
IMG_20150917_100249.jpg
IMG_20150917_100323.jpg
IMG_20150917_100345.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Den här tråden har hängt i luften länge känner jag! :D
Angående GL3 så tycker jag att dom är rätt true, men har gått upp en halv storlek från Lunar Force 1, men dom tycker jag är små i storkarna ;)

När det gäller Acromym LF1an så hade jag gärna köpt dom, men tycker att 2000kr är för mycket för ett par LF1or... Men jag tycker att dom är häftiga i alla CWs!
Alla bör ha en high end i sin samling också :)
Här kommer bilderna! ;)
IMG_20150917_100200.jpg
IMG_20150917_100249.jpg
IMG_20150917_100323.jpg
IMG_20150917_100345.jpg
Grymt. Ser betydligt bättre ut än på produktbilderna! Får nog köra på 40.5 på GL3orna ist för 41.5 känner jag, i värsta fall får man töja ut lite.
Håller med ang priserna på de, 2k känns lite väl. Kan lika gärna slänga på någon tusing och köpa ett par diemme eller annat. Visst har du även nå par giuseppe zanotti också?

Vill ha Balenciaga high-top i mocka men verkar omöjliga att hitta..

6218db8761bf0d37a6a302018b07ec12.jpg
 

Smp15

Omega
Vans med lediga chinos, en skön skjorta och ev huvudbonad verkar ju många köra som outfit. Verkar soft som ledig klädsel.
Men angående skorna, hur är sulan? Är den likt converse bara platt och oskön att ha på sig längre tid? Blivit bortskämd med bekväma skor med bra dämpning så allt är ju oskönt efter det. :)

Old Skool i läder, fränt!
vans-old-skool---black-leather_1.jpg
Ja jag hade skorna på mitt jobb en halv dag förra året, då hade jag ont i fötterna redan efter 2-3 h. Dock så står jag hela dagarna på ett betonggolv så det kanske gör något också.
Har ett par golf wang Vans hemma
image.jpg
Som jag har sett att priserna ligger ganska högt på eBay nu. Iaf en 100% ökning. Och mina är helt oanvända:D så skor kanske är en möjlig investering dessutom? :cool:
 

WBergdahl

Panerai
Grymt. Ser betydligt bättre ut än på produktbilderna! Får nog köra på 40.5 på GL3orna ist för 41.5 känner jag, i värsta fall får man töja ut lite.
Håller med ang priserna på de, 2k känns lite väl. Kan lika gärna slänga på någon tusing och köpa ett par diemme eller annat. Visst har du även nå par giuseppe zanotti också?

Vill ha Balenciaga high-top i mocka men verkar omöjliga att hitta..

6218db8761bf0d37a6a302018b07ec12.jpg
Det stämmer!
Dom har dock inte fått så mycket fottid än... Men snart så!

Jag är också sugen på ett par Balenciaga, fast jag ska klippa ett par Loubotain eller Buscemi först!
Har även ett par Diemme, och dom har fått mycket stryk, men dom är så sjukt bra! Ser knappt använda ut
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det stämmer!
Dom har dock inte fått så mycket fottid än... Men snart så!
Jag är också sugen på ett par Balenciaga, fast jag ska klippa ett par Loubotain eller Buscemi först!
Har även ett par Diemme, och dom har fått mycket stryk, men dom är så sjukt bra! Ser knappt använda ut
Nice, släng gärna upp bilder här när de används!
Är det Diemme kängor du har? Är väl rätt true to size, behöver nog såna till vintern.
 

carlanton

Audemars
Det var på tiden tycker man. Här kan vi snacka om alla möjliga sneakers, hur mycket som helst.
Jag personligen uppskattar både finskor och sneakers, men tycker även att det bör finnas en dedikerad sneakers tråd. Slipper man även lite tjafs emellanåt i sko-tråden.

Precis som med klockor finns det vissa skor man borde haft eller ha i samlingen. Kan tycka att man ska ha minst ett par av följande skor. Då & nutida klassiker.
- ZX Flux
- Roshe run, Air Force1, Air max valfri, m.m.
- Converse, trots det dåliga sulorna. Nya modellen har ju dock förbättrad vibram-sula.
- Jordans?
- Asics, valfri
Fyll på listan med vad ni tycker!

Släng upp fler bilder på dina nya pjucks @WBergdahl, är själv sugen på ett par GL3. Hur är det i storlekarna?

Dessa släpps om en timme ungefär på END, är sugen men tveksam. Ful-snygga. Speciella. Just därför man vill ha dem dessutom.
acronym-nike-lunar-force-1-release-date-4.jpg

Släpptes på Nitty också. Spring!
 
Topp