• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Just in.

IMG_0154.JPG
Sjukt snygga på!
 

falten

Cartier
Testade att gå runt lägg till favorit på adidas hemsida, man kan då se att den inställda yeezy green finns registrerad i systemet "DA9572" jämfört med ett annat nr "CP9999" som jag la in på test, kul kuriosa zebras står som in stock medans en äldre yeezy står not available...
image.jpeg
 

F1zbo

Cartier
2-Faktor
Kul men farlig tråd.

Har alldeles för många skor och ffa sneakers.
Som tur är håller jag mig inte till limiterade och/eller high end så det inte drar ivög så farligt.


Dessa sitter på idag, prime knit.
Bra sommarsneaker som funkar på kontoret.

IMG_2329.JPG



Detta är mina beaters. NB 420
IMG_2330.JPG


IMG_2331.JPG




Nedan är bara ett axplock på nyligen köpta.

IMG_2327.JPG
IMG_2328.JPG



IMG_2332.PNG
IMG_2333.JPG
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Input på dina Gucci Ace's? Storleks- och kvalitetsmässigt?
Stora i storleken. Jag har 42 2/3 i ub, yeezys osv men 7 (41) i gucci och skulle kanske kunna få på mig ytterligare en storlek mindre. Kvalitetsmässigt är de verkligen inget att hurra för tyvärr, riktigt besviken med kvalitén för de pengarna. :)
 

McOak

Omega
Stora i storleken. Jag har 42 2/3 i ub, yeezys osv men 7 (41) i gucci och skulle kanske kunna få på mig ytterligare en storlek mindre. Kvalitetsmässigt är de verkligen inget att hurra för tyvärr, riktigt besviken med kvalitén för de pengarna. :)
Tack, stämde överens med mina misstankar så blir nog inget köp! :)
 
Topp