Det fanns inga skyltar och inget som kommunicerades när jag tittade på omega. Förlåt yonsson om jag är otrogen mot SeikoHade/har Bergströms GBG eller Jarl Sandin något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det fanns inga skyltar och inget som kommunicerades när jag tittade på omega. Förlåt yonsson om jag är otrogen mot SeikoHade/har Bergströms GBG eller Jarl Sandin något?
Tänkte om Jarl Sandin hade haft bra deal på Cartier, hade kunnat köpt en till frugan i så fall. De är ju så sjukt snåla med rabatter vanligtvis att det inte ens är värt att fråga.Det fanns inga skyltar och inget som kommunicerades när jag tittade på omega. Förlåt yonsson om jag är otrogen mot Seiko
Hmm jag tittade oxå på en cartier till frun men hon nämde inget trots att jag skickade köpsignaler..Tänkte om Jarl Sandin hade haft bra deal på Cartier, hade kunnat köpt en till frugan i så fall. De är ju så sjukt snåla med rabatter vanligtvis att det inte ens är värt att fråga.
Ok, då tar jag en kontakt. Tack så mycketDet kan jag inte för det finns inte publicerat. Du får helt enkelt prata med dem själv, eller låta bli...
Alltid trevligt att kolla klockor med flera klockintresserade men jag tror på en annan taktik vad gäller prisvärda inköp.@yonsson vi kan kanske gå dit samtidigt och fråga
Var precis inne på Bergströms och frågade om de hade något erbjudande. De sa ”He, Nej’” Det var synd, för om de hade haft det hade jag köpt en på studs
Näh, hade siktet inställt på en Black Bay Hade de haft på Tudor eller eventuellt på Breitling så hade det blivit ett köp.Sorry...men du hade alltså köpt vad som helst så länge det var på erbjudande???
Köpte ett macro-objektiv från https://www.cyberphoto.se/ som har 25% på Zeiss-objektiv. - Kommer ge fina klockbilder, därav klockrelaterat.Blev det något fynd för er då? Själv så hitta man två läderband till bra pris.
Ja det har dom, och på longinesVet någon om Rob Engström har 25% rabatt på Omega December månad?
Rob har ju sitt erbjudande december ut och därmed mellandagarna. Klockia skickar ju ut mail med erbjudanden var och varannan vecka så dom har säkert något.Vet någon om det brukar bli någon "mellandagsrea" på klockor?