Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju en Bulova tonneau från 1931 redan, vilket är något relaterat.Jo en randig prince med lite midja skulle inte vara helt fel. Jump hour måste också vara såklart.
Detta är en dröm! Movado Polyplan. DE böjda verken höll tydligen inte så bra men det gör ju dem inte mindre åtråvärda.Har ju en Bulova tonneau från 1931 redan, vilket är något relaterat.
Gruen Curvex bat wing är något av det coolaste i art deco-stil som tillverkats också:
Drar in denna här - har ju faktiskt inte postat den tidigare. Men en sånhär ska du självklart också ha! (Bättre band kommer inom kort, när dinkan är hemma från @solex )Jahapp, så hur går man vidare härifrån?
Grymt läckert! En liten DuoPlan vore trevlig också.Detta är en dröm! Movado Polyplan. DE böjda verken höll tydligen inte så bra men det gör ju dem inte mindre åtråvärda.
Supercool!Drar in denna här - har ju faktiskt inte postat den tidigare. Men en sånhär ska du självklart också ha! (Bättre band kommer inom kort, när dinkan är hemma från @solex )
Fan va najs, vad går en sån för? I respektabelt skickDrar in denna här - har ju faktiskt inte postat den tidigare. Men en sånhär ska du självklart också ha! (Bättre band kommer inom kort, när dinkan är hemma från @solex )
Beror på boettmaterial, tillverkare osv. Min är kromad och ”gick” - fick den för dryga tusenlappen. Gick en hyfsat nyligen på tratten med boett i sämre estetiskt skick för betydligt mycket mer.Fan va najs, vad går en sån för? I respektabelt skick
Riktigt ball!Drar in denna här - har ju faktiskt inte postat den tidigare. Men en sånhär ska du självklart också ha! (Bättre band kommer inom kort, när dinkan är hemma från @solex )
Tack!Riktigt ball!
Härligt sargad!Har postat denna tidigare i tråden men tycker det är dags igen
Ja riktigt härligt Tyvärr i fulmetall men den är ovanligt stor så det kompenserarHärligt sargad!
Den där väcker ett visst habegärPerfektion i mina ögon!
Ja du ser min Tärnan ovan som oxå är chromad.. På dessa tycker inte jag att det gör lika mkt då jag ändå inte vill att det ska kännas för pråligt. Av någon anledning kommer tanks undan bättre med fulmetall än övriga imhoJa riktigt härligt Tyvärr i fulmetall men den är ovanligt stor så det kompenserar
Föreställ dig att ha den hemma! Jag kan knappt hålla fingrarna i styr!Den där väcker ett visst habegär
Fin!Skojig och udda Doxatank just in!
Stor med tanke på ålder, 45mm lug to lug, hela 21mm bandbredd.
Någon som vågar sig på att åldersbestämma klockan?
Jag bestämde mig i sista stund att inte bjuda på den där, tur för dig annars hade den blivit dyrare.Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
Fy Fabian, så läcker! Grattis!Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
Prima kap!! Jag bugar!Nytt på handleden. 14k H. Moser & Cie
Var någonstans låg den ute?Jag bestämde mig i sista stund att inte bjuda på den där, tur för dig annars hade den blivit dyrare.
Tack!
Löpande. Sedan samlar dom till en ”Important “ två ggr per år (?)Tack!
Dum fråga kanske, men auktionerar Bukowskis löpande ut klockor eller gör dom det i omgångar? Vet du?