Vad blir det för pris då
Jag har en trådkompis som kommer förbi om 50 minuter med familj och allt och hämtar upp den
Så den är i princip såld.
Ni kommer se mer av den snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad blir det för pris då
Går som smör i solsken nu CWJag har en trådkompis som kommer förbi om 50 minuter med familj och allt och hämtar upp den
Så den är i princip såld.
Ni kommer se mer av den snart
Går som smör i solsken nu CW
Hallå hallå!
Välkomnad i sitt nya hem. Ikväll blir det mys.
Tack @Anatta för kort men naggande gott besök.
Edit: Bra skärpa! skyller på kalsiga småbarn. Återkommer med bättre bilder när dom sover.
Too soon? Haha. Okej, vi tar det lite lungt till en början. Lovar!Det var fint! Du är fin!
Hoppas du och Chris för en riktigt myskväll.
Jag tar det. Det känns lite. Men jag tar det.
Suget efter den där är starkt så fort jag ser den. Grymt fin imo.
Underbart filmad recension (antar jag, förstår nada) väcker liv i begäret efter en c65 Sandhurst igen. Frågan är om inte ljussättningen i videon är lite väl kreativ, får exempelvis tavlan att verka nästan blank i vissa tagningar. Hur som helst så verkar det vara en finfin klocka.
Tycker också tavla ser blankare ut än jag föreställt mig från bilder tidigare. Allt stål ser underbart ut i videon och köpsuget består. Bild från videon med en Hamilton som kompis.
Underbart filmad recension (antar jag, förstår nada) väcker liv i begäret efter en c65 Sandhurst igen. Frågan är om inte ljussättningen i videon är lite väl kreativ, får exempelvis tavlan att verka nästan blank i vissa tagningar. Hur som helst så verkar det vara en finfin klocka.
Ja. Andra IRLbilder jag sett så verkar klockan ganska livlös i vissa ljus.. det kanske är en sådan klocka som kommer till liv under rätt förutsättningar?!Tycker också tavla ser blankare ut än jag föreställt mig från bilder tidigare. Allt stål ser underbart ut i videon och köpsuget består. Bild från videon med en Hamilton som kompis.
Egentligen är det väl bara att smälla till och använda sig av CWs 60/60-garanti om det skiter sig!Tycker också tavla ser blankare ut än jag föreställt mig från bilder tidigare. Allt stål ser underbart ut i videon och köpsuget består. Bild från videon med en Hamilton som kompis.
Tack för tipset men kronograf är inget för mig tyvärr, har ägt en Sinn 356 men det lirade inte för mig. Det enda undantaget jag kan göra är en speedmaster men det talar vi inte högt om i den här trådenEn chronograf för @Torpeden kanske? Stökigare tavla än Cranwell men vill man åt chronografen så. Sen är det quartz.
De är väldigt snygga, bekväma, följsamma och har ett riktigt schysst spänne med verktygsfri mikrojustering som är guld värd så här på sommaren. Det är i grunden bara en stålbit så alla upplevelser är naturligtvis subjektiva men den jämförs ofta med Omega och Oris i kvalitet vilket nog får ses som ett gott betyg.Många av er hyllar CWs länkar. Vad är det som är så nice med dem? om ni fick jämföra länkarna med annat märke med liknande kvalitet, vilket?
Helt klart bra betyg kom igen nu CW, tunna till bezeln på Cranwell nu så har ni en beställning!De är väldigt snygga, bekväma, följsamma och har ett riktigt schysst spänne med verktygsfri mikrojustering som är guld värd så här på sommaren. Det är i grunden bara en stålbit så alla upplevelser är naturligtvis subjektiva men den jämförs ofta med Omega och Oris i kvalitet vilket nog får ses som ett gott betyg.
Exakt! Och spännet är inte bara schysst pga mikrojusteringen utan väldigt bekvämt och har ett distinkt och betryggande klick när man låser det.De är väldigt snygga, bekväma, följsamma och har ett riktigt schysst spänne med verktygsfri mikrojustering som är guld värd så här på sommaren. Det är i grunden bara en stålbit så alla upplevelser är naturligtvis subjektiva men den jämförs ofta med Omega och Oris i kvalitet vilket nog får ses som ett gott betyg.
Om man inte har några affärsrelationer och/eller privata relationer med personer i andra länder så kan det t.ex. vara för att följa någon sport (OS, NHL m.m.). Nu har jag ingen GMT men om jag hade det skulle jag ställa in det på någon storstad med stor tidsskillnad som t.ex. LA eller Tokyo då det blir en slags filosofisk grej och det är lite kittlande att fundera över vad folk sysslar med där borta samtidigt som man själv kanske är på väg hem från jobbet eller sitter och äter frukost.Ni som har GMTn o inte pendlar till new york. Vad ställer ni visaren på? Motsatt sida från timvisaren, eller bara där det ser snyggt ut
Ibland på någon rolig stad jag vill drömma mig bort till ett tag. Men oftast samma som hemtid. Om jag har superbråttom och snabbt måste se tiden kan jag kolla GMT-visaren och få en ungefärlig uppskattningNi som har GMTn o inte pendlar till new york. Vad ställer ni visaren på? Motsatt sida från timvisaren, eller bara där det ser snyggt ut
När jag inte reser så ställer jag den faktiskt på samma tid som den tidszonen jag är i. Då ser jag vad klockan har stannat på när jag ska ska ställa tiden igen. På så sätt slipper jag passera 12 för att se så jag är på rätt halva av dygnet, ja om ni förstår hur jag menar. Så datumet inte slår över klockan 12 på dagen.Ni som har GMTn o inte pendlar till new york. Vad ställer ni visaren på? Motsatt sida från timvisaren, eller bara där det ser snyggt ut
Vänta på rabatt, kommer kod om en månad med allra största säkerhet. Eller köp den @HSK säljer!Jag funderar lite på att köpa en C60 38mm. Vad jag förstått har CW historiskt sett haft många kampanjer med tillfälligt nedsatta priser och att det därför varit dumt att betala ordinarie pris. Gäller det fortfarande eller har de börjat gå ifrån modellen med stora kampanjer?
Tror koden mod10 funkar än!Jag funderar lite på att köpa en C60 38mm. Vad jag förstått har CW historiskt sett haft många kampanjer med tillfälligt nedsatta priser och att det därför varit dumt att betala ordinarie pris. Gäller det fortfarande eller har de börjat gå ifrån modellen med stora kampanjer?
Tack för tipset! Tyvärr är det den blå varianten jag funderar på.Vänta på rabatt, kommer kod om en månad med allra största säkerhet. Eller köp den @HSK säljer!
Edit: https://klocksnack.se/threads/christopher-ward-c60-trident-pro-600-mk3-38mm.149283/
Den fungerade och gav 10% rabatt, tack så mycket! Händer det med någon slags kontinuitet att de har större prissänkningar än 10% eller är det så bra det blir?Tror koden mod10 funkar än!