Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar själv på den blå, tyckte den här bilden var bra. Där ser man att grön och röd är ganska muted.Roligt att höra Den har alla rätt så tror den blir bra. Dock inte leverans förens i november Hittar inga vettiga bilder på urtavlan. Är inte hundra såld på färgen men ChrWard är kända att ha rätt dåliga bilder, dvs nrukar inte förmedla färgerna jättebra.
Ser klart bättre ut. Vill gärna att den drar lite mer mot ”mossgrönt”.Väntar själv på den blå, tyckte den här bilden var bra. Där ser man att grön och röd är ganska muted.
Storleken satt som en smäckDubbelpost dagen i ära
Ja det är snyggt, jag har min rado captain cook som mörgrönt alternativt. Den är väldigt diskret grön tycker jag. Inget som sticker ut egentligen.Ser klart bättre ut. Vill gärna att den drar lite mer mot ”mossgrönt”.
En sådan måste det blir för mig också! Är det 38 eller 40mm? MVHDubbelpost dagen i ära
38mmEn sådan måste det blir för mig också! Är det 38 eller 40mm? MVH
Tycker nya loggan fick CW att gå från något jag måste prova till något jag vill äga länge. 36an faller i mitt tycke på länklåsets längd men annars hur fin som helst, håller med!Måste säga att CW har nailat sina senaste släpp. Sålde min C63 39mm för inte så längesen eftersom den fick så lite handledstid, men kan inte låta bli att lockas av 36:an samt nya C60 hur mycket jag än vill...
För det stora problemet nu är ju att de sponsrar Everton.
Snyggt och grattisLeverans! C60 38 mm.
Tack! Känns riktigt bra, kul med lite annorlunda tavla! Najs. Smidigt med microadjust. Sitter bra om jag jämför med BB36. Måste låta det gå några dagar för att se hur det känns sen men just nu är jag positivt överraskad. Känns som att man får mycket klocka för pengarna.Snyggt och grattis Intryck ?
Hämtade ut min idag med
Låter mycket lovandeTack! Känns riktigt bra, kul med lite annorlunda tavla! Najs. Smidigt med microadjust. Sitter bra om jag jämför med BB36. Måste låta det gå några dagar för att se hur det känns sen men just nu är jag positivt överraskad. Känns som att man får mycket klocka för pengarna.
Jag fick ta bort tre länkar för att den skulle passa bra.Låter mycket lovande
Ska prova min senare ikväll
Gissar att det blir något liknande för mig med utifrån ett handledsomfång på 17,5 cm.Jag fick ta bort tre länkar för att den skulle passa bra.
Riktigt bra kontrast med vita tavla och svarta ringen tycker jag. Den ser inte liten ut på dig heller.Precis som min Sealander 36 så sitter även Trident 38 ruskigt bekvämt.
Uppskattar dock på denna att den endast har skruvar från ett håll på länken, gör att justeringen går betydligt smidigare.
Att den är snygg är också en bonus
Någon som har koll på fungerande rabattkod? Så klart att ingen ska fungera så fort man tänker beställa... Har provat MOD10, 100LOUPE26 och WELCOME
Stort tack!
#Tide är absolut snyggast på länk tycker även jag.Har testat många band på Christopher Ward men kommit fram till att det är inget som slår länken. Den är som gjord för det.
De tvingas sponsra Everton för att Tribus, Christopher Wards nya märke, sponsrar Liverpool. Det bra laget var upptaget.Måste säga att CW har nailat sina senaste släpp. Sålde min C63 39mm för inte så längesen eftersom den fick så lite handledstid, men kan inte låta bli att lockas av 36:an samt nya C60 hur mycket jag än vill...
För det stora problemet nu är ju att de sponsrar Everton.
RIKTIGT NAJS!Precis som min Sealander 36 så sitter även Trident 38 ruskigt bekvämt.
Uppskattar dock på denna att den endast har skruvar från ett håll på länken, gör att justeringen går betydligt smidigare.
Att den är snygg är också en bonus