jacoby
Basic
Gissar på 36mm. 38 tycker jag inte anses som small och 37 är något okänt mellan som känns ovanligt för deras tidigare modellerEn mindre twelve? Frågan är hur liten den blir, fram med spåkulorna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gissar på 36mm. 38 tycker jag inte anses som small och 37 är något okänt mellan som känns ovanligt för deras tidigare modellerEn mindre twelve? Frågan är hur liten den blir, fram med spåkulorna!
De har redan sagt att det kommer en twelve i 36mm. Så jag säger 36En mindre twelve? Frågan är hur liten den blir, fram med spåkulorna!
Spännande! Trodde det skulle dröja mer för denna. Deras Instagramkonto har en ledtråd för storleken..En mindre twelve? Frågan är hur liten den blir, fram med spåkulorna!
36 är väl en inte alltför vågad gissning.En mindre twelve? Frågan är hur liten den blir, fram med spåkulorna!
En i början på juli och en i januari nångång.Brukar CW ha någon sorts rea varje år? Typ Black Friday eller liknande?
Då var nya 36mm "The Twelve" släppt.
Har svårt att sätta fingret på varför men tycker att den nya upplevs mer harmonisk än 40mm varianten.The Twelve 36mm Loupe Landing
A slim ‘dodecagonal’ case. An extraordinary integrated bracelet. And a textured 3D dial that’s impossible to ignore. Available as a steel automatic or a titanium chronometer.www.christopherward.com
Absolut! Tror dock den aldrig kommer upplevas direkt knubbig då den "bara" är 9.95mm tjock, att jämföra med exempelvis Tissot Prx35 PM80 som är 10.9mm.Den kommer nog att kännas lite knubbigare (som en 36mm DJ) än den större modellen eftersom proportionerna mellan tjockleken och diametern ändras. Urverket (2824 klon) är ju ganska tjockt. Den integrerade länken gör också att den känns större än vad 36mm antyder. Jag tror att den kommer falla många på läppen.
Alla kostnader är inkluderade i priset du ser i kassan på CWs hemsida. Du ska alltså inte behöva betala något ytterligare. En gång har jag fått frågor från tullen (eller om det var DHL?) men jag kontaktade då CW som löste det, sen hörde jag inget mer utan klockan kom fram utan problem. Du ska alltså heller inte behöva ange andra uppgifter än att ge DHL din fullmakt för att de ska kunna genomföra tullklareringen.Har nyligen beställt en klocka från Christopher Ward och DHL frågar om en massa extra information, personnummer, kvitto osv. Är detta normalt och bara för tullen eller innebär det att det tillkommer någon extra kostnad? Jag hade förstått det som att alla sådana kostnader redan var inkluderade i originalpriset.
Den där är fanimej inte dum!
En fantastisk klocka!Något slags rekord sedan jag fastnade i klockträsket. Ett år med denna som daily driver, i stort sett utan rotation med andra klockor.
Kan ju hoppas på brons och då även med bronslänk.CW tolva i nytt utförande om ett par dagar. Ska bli intressant att se om det är brons eller guld.