Snygga, dock inte min koppLite nya färger på C60 Atoll 300 och med applicerade index på vridningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga, dock inte min koppLite nya färger på C60 Atoll 300 och med applicerade index på vridningen.
Lite nya färger på C60 Atoll 300 och med applicerade index på vridningen.
De borde behållt lökvisarna.Ny dag, nya utmaningar! CW.n stöttar
Japp. Helt klart ett rätt starkt karaktärsdrag. Sådana brukar dock klyva entusiastkåren, och dom som hörs tydligast brukar vara dom ogillandes. Säkert det örat CW lyssnat mest på.De borde behållt lökvisarna.
Jag är bra sugen!! Men var f*n köper man? Bara hört massa strul om att beställa från britterna efter brexit. Finns Svensk åf?Ingen här som slagit till på en tolva än? Börjar bli riktigt sugen på den vita
Inga konstigheter. Man köper som vanligt med Christopher Ward klockor frånJag är bra sugen!! Men var f*n köper man? Bara hört massa strul om att beställa från britterna efter brexit. Finns Svensk åf?
Stort tack! Jag slog till på en förra generationen c60 trident proSkynda fynda...
Många bra deals! Synd att man är sugen på nyttnytt... Är man galen om man köper ett 20mm band bara för att få tag på bronze-buckle dock?Skynda fynda...
Haha, så länge priset är rätt så varför inteMånga bra deals! Synd att man är sugen på nyttnytt... Är man galen om man köper ett 20mm band bara för att få tag på bronze-buckle dock?
Gissar det, många "nearly new"Var det lagret av gamla returer som de reade ut?
De rear även ut befintliga C60 trident pro 600 modellerna i flera olika färger och storlekar. Både 38, 40, 42mm. Det står ingen begränsning i hur många det är så jag hoppas på att de säljer ut hela lagret och för att en ny 600 är på ingång. Dessa 600 har ju fortfarande datum vid 3 och fulla namnet vid 9. De flesta andra modeller har dessa features utfasade sedan länge.Gissar det, många "nearly new"
Jag hade gjort det rakt av om de satt SW300 verket i istället för SW200 i den vanliga stål versionen. Har en C63 och tycker att den varken är nog exakt eller har nog lång gångreserv. Har ingen annan problem med att ni måste ställa om era automater med 38h power reserv när de laddar ur titt som tätt?Ingen här som slagit till på en tolva än? Börjar bli riktigt sugen på den vita
Jag kan ha fel men tror att C60 trident pro 300 har ersatt pro 600 och att det är den modellen som gäller i fortsättningen. Den är ju lite tunnare på bekostnad av WR till "bara" 300 m i st.f. 600 m.De rear även ut befintliga C60 trident pro 600 modellerna i flera olika färger och storlekar. Både 38, 40, 42mm. Det står ingen begränsning i hur många det är så jag hoppas på att de säljer ut hela lagret och för att en ny 600 är på ingång. Dessa 600 har ju fortfarande datum vid 3 och fulla namnet vid 9. De flesta andra modeller har dessa features utfasade sedan länge.
Hade velat ha en svart ”plain” 600 med SW300 urverket.
Trident Pro 600 har väl utgått och ersatts av "nya" 300 som bland annat har de visuella uppdateringar du nämner?De rear även ut befintliga C60 trident pro 600 modellerna i flera olika färger och storlekar. Både 38, 40, 42mm. Det står ingen begränsning i hur många det är så jag hoppas på att de säljer ut hela lagret och för att en ny 600 är på ingång. Dessa 600 har ju fortfarande datum vid 3 och fulla namnet vid 9. De flesta andra modeller har dessa features utfasade sedan länge.
Hade velat ha en svart ”plain” 600 med SW300 urverket.
Tog för givet att 300 är ett komplement till 600 och inte ersättare. Som tidigare då de hade två tridentdykare. Läste på CW’s hemsida där de skrev om deras nya 300:Trident Pro 600 har väl utgått och ersatts av "nya" 300 som bland annat har de visuella uppdateringar du nämner?
C60 Trident Pro 300 | Christopher Ward
Buy C60 Trident Pro 300 at Christopher Ward.www.christopherward.com
Finns det ingen annan varm metallfärg som inte patineras. Vad skulle hända om man använde mässing?Verkar komma en C60 i bronze. Hoppas det finns en länk till den ochså.
Jag tolkar efterföljande meningar som att de inte gjorde några dramatiska förändringar utan istället bara förfinade föregående modell. Bland annat hade folk efterfrågat att den nya skulle vara tunnare och då offrade man viss "vattendjupsklassifikation" vilket också gjorde ett namnbyte naturligt.Tog för givet att 300 är ett komplement till 600 och inte ersättare. Som tidigare då de hade två tridentdykare. Läste på CW’s hemsida där de skrev om deras nya 300:
”How do you improve on an icon like the C60 Trident Pro 600?
You don’t. At least not yet.”
jag får känslan att det kommer en ny 600.
Klart det finns bättre men enligt prisklassen är det väl hyfsat bra tror jag? Har iofs haft lite tur med mina än så länge, 5 år senare går min brons trident typ -3s om dagenJag hade gjort det rakt av om de satt SW300 verket i istället för SW200 i den vanliga stål versionen. Har en C63 och tycker att den varken är nog exakt eller har nog lång gångreserv. Har ingen annan problem med att ni måste ställa om era automater med 38h power reserv när de laddar ur titt som tätt?
Jag tror att det är just patineringen man vill åt och då är ju bronze det bästa förutom ren koppar då men det blir nog för mjukt. Är ju lätt att återställa en patinering om man vill det.Finns det ingen annan varm metallfärg som inte patineras. Vad skulle hända om man använde mässing?
Min c63 gick +90sek efter två år. Har inte varit oförsiktig med den så undrar om det kan vara magnetism som ställt till det. Var nyss till urmakare och ruckade den så nu är det bättre.Klart det finns bättre men enligt prisklassen är det väl hyfsat bra tror jag? Har iofs haft lite tur med mina än så länge, 5 år senare går min brons trident typ -3s om dagen