Dirigenten
Basic
Indeed, skulle verkligen vilja känna på den
Någon som beställt en sådan? Hade kunnat tänka mig en för runt 10-15k. Tickar typ alla mina boxar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Indeed, skulle verkligen vilja känna på den
Någon som beställt en sådan? Hade kunnat tänka mig en för runt 10-15k. Tickar typ alla mina boxar.
Vilka jävla armar!!
Hur känns det nu så här en månad senare?
Ingen erfarenhet, men vill minnas att priset i pund är bättre än priset i euro hos CW. Jag kan ha fel, kanske värt att kolla upp om du inte gjort det.Har på sistone blivit besatt av Christopher Ward-klockor. Särskilt denna. Är det någon som har erfarenhet av just denna modell? Har velat klicka på "Add to bag" många ggr. nu.
verkar grym, suktar själv efter den svarta…Har på sistone blivit besatt av Christopher Ward-klockor. Särskilt denna. Är det någon som har erfarenhet av just denna modell? Har velat klicka på "Add to bag" många ggr. nu.
Jag har exakt en sån (inklusive Consort-länken), fast med svart urtavla. Utmärkt kvalitet, mycket prisvärd. Consert-länkens on-the-fly adjustment kan inte justera speciellt mycket, men man får halv-länkar med så om man kortar ner länken lagom mycket så funkar det utmärkt ändå, tycker jag.Har på sistone blivit besatt av Christopher Ward-klockor. Särskilt denna. Är det någon som har erfarenhet av just denna modell? Har velat klicka på "Add to bag" många ggr. nu.
Är den här specialvarianten precis släppt?
Twelve X Steel Special Edition | Christopher Ward
Buy Twelve X Steel Special Edition at Christopher Ward.www.christopherward.com
Har på sistone blivit besatt av Christopher Ward-klockor. Särskilt denna. Är det någon som har erfarenhet av just denna modell? Har velat klicka på "Add to bag" många ggr. nu.
Satt precis och kollade när ditt inlägg kom.
Håller med, det fanns typ 5 Bel Cantos första gången jag gick in - var riktigt sugen att köpa en, men funderade för länge.Fanns mycket trevligt tidigare idag strax efter rean drog igång. Slog nästan till på en grön C60 Trident Pro 40mm som var nedsatt 30%, men bestämde mig för att en dykare till inte behövs i samlingen.
Fanns en hel del nya klockor tidigare idag. Ser ut som dom precis la ut ett gäng nya C65 Dune nedsatta 30%. Finns med blå och vit tavla just nu.20% prissänkning för begagnade klockor med ospecade skavanker är inte mycket till rea, tycker jag. Inte ens om de är "nearly new".
C65 Dune fanns när de öppnade också. I övrigt så var nästan allt begagnat dock. Det är väl vad jag förstår grejen med rean. Returer och andra lätt begagnade klockor, plus nya klockor (inklusive "new old stock") som de inte tror sig få sålda för listpris.Fanns en hel del nya klockor tidigare idag. Ser ut som dom precis la ut ett gäng nya C65 Dune nedsatta 30%. Finns med blå och vit tavla just nu.