• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

IMG_1001.jpeg
IMG_0998.jpeg
IMG_0997.jpeg
Har haft ögonen på en sådan. Nu när du har haft den ett tag, hur har din upplevelse varit? Något att tänka på innan man slår till? 😁
 
Christopher Ward ska släppa en "desk diver" idag. Jag tänkte inte så mycket på det. En ny dykare från en microtillverkare är ju inte precis världsnyheter.



1727339435673.png



Tittar man närmare på vridringen verkar det dock bli något rätt annorlunda.

1727339335138.png
Tittar man på felstavningen på lappen så är nog inte klockan till för någon kontorsarbetare som är så noggrann...
 
Jag har tittat lite på det där med bespoke på Christopher Ward. I princip att man tillsammans med CW gör en egen design på någon av deras klockor till limiterad upplaga. Verkar som minimum är 25 klockor och de ska inte vara dyrare än en vanlig klocka. Är det någon som vet mer om det? Hade det inte varit kul med en KS-klocka? 🙂
 
Jag har tittat lite på det där med bespoke på Christopher Ward. I princip att man tillsammans med CW gör en egen design på någon av deras klockor till limiterad upplaga. Verkar som minimum är 25 klockor och de ska inte vara dyrare än en vanlig klocka. Är det någon som vet mer om det? Hade det inte varit kul med en KS-klocka? 🙂
En Twelve i titan med KS logga istället för CWs logga på urtavlan och urtavlan i sig har KS gröna färg.
 
Tillbaka
Topp