Haha, äntligen fick du tummen ur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Limited edition?
Nice!Nope. Det blir en liten rackare. Tidlös.
38mm.
38 mm C60 med svart urtavla...?Det blir en överraskning!
Men har du någon gissning?
38 mm C60 med svart urtavla...?
En tidlös klocka är ju helt meningslös! (Förlåt för pappaskämt)Nope. Det blir en liten rackare. Tidlös.
38mm.
du är så tokig @dream_theater_ !En tidlös klocka är ju helt meningslös! (Förlåt för pappaskämt)
En sån här kanskeJo. En långdragen. Men nu så. Tack för inspo med denna tråd!
En sån här kanske
Snyggt! Och varmt välkommenHej hej!
Äntligen med i klubben
Blev nya loggan. Jag är väldigt nöjd.
Härligt, stort grattis.Hej hej!
Äntligen med i klubben
Snyggt.Snyggt! Och varmt välkommen
Här är en bild på min LE. Nu på läder, jag tycker att det flyger. Vad säger ni?
Va kul, grattis!Hej hej!
Äntligen med i klubben
Blev grym på läder, lite vintage känsla dessutom!Snyggt! Och varmt välkommen
Skitsnyggt, rent ut sagt!Snyggt! Och varmt välkommen
Låter fin, fint! Jag är då fortfarande lika nöjd med min Trident LE också efter 8 mån. som de första min. i min ägo .Hej hej!
Äntligen med i klubben
Fick hem min en dag efter beställning, seriöst. DHL är bra. Dyra, men bra.Någon som vet hur lång leveranstid det brukar vara?
Shit pommfritt vad snabbtFick hem min en dag efter beställning, seriöst. DHL är bra. Dyra, men bra.
Ja! Riktigt snabbt, blev själv förvånad när det ringde på dörren och visade sig o vara klockan som kommit...Shit pommfritt vad snabbt
Väldigt snygg! Grattis!SÅÅ efter låång väntan (postnords inte Chris wards fel) och många om och men är den äntligen här!
Sen jag såg att de planerade denna klocka har jag varit intresserad men även lite rädd, aldrig provat detta material förut men alltid varit nyfiken.. när klockan väl kommit kan jag dock säga att den är över mina förväntningar.. Som vanligt med Christopher wards klockor.
Mycket nöjd med denna duo..
Trevlig och snygg dykarduo där...SÅÅ efter låång väntan (postnords inte Chris wards fel) och många om och men är den äntligen här!
Sen jag såg att de planerade denna klocka har jag varit intresserad men även lite rädd, aldrig provat detta material förut men alltid varit nyfiken.. när klockan väl kommit kan jag dock säga att den är över mina förväntningar.. Som vanligt med Christopher wards klockor.
SÅÅ efter låång väntan (postnords inte Chris wards fel) och många om och men är den äntligen här!
SÅÅ efter låång väntan (postnords inte Chris wards fel) och många om och men är den äntligen här!