Jävlar vad snyggt med runda lume-markeringar. Synd att de tagit bort det.
Mm håller med, gillar de bättre än de på nya
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det blev för mycket Rolex Sub "wannabe" när de hade det.
Grym, grattis, ser fram emot fler bilderSådär ja, då var den hämtad. Efter 10 dagar på Arlanda.
Bilder gör den verkligen inte rättvisa. Den är fantastisk!
Jag ber att få återkomma med mer bilder när ljuset är mer förlåtande
Grattis och välkommen till CW klubbenNu är rackarn här, med in house verket med 120h power reserve
Grattis och välkommen till CW klubben
Blir det en tube recension snart?
Sicken värsting, stort grattis.Nu är rackarn här, med in house verket med 120h power reserve
Supercool, stort grattis.Sådär ja, då var den hämtad. Efter 10 dagar på Arlanda.
Bilder gör den verkligen inte rättvisa. Den är fantastisk!
Jag ber att få återkomma med mer bilder när ljuset är mer förlåtande
En helborstad länk på den hade varit nice.Den är så trevlig på armen, känns som den bärs mindre än min svarta C60.
Jag gillar dom polerade mittlänkarna. Det gör att länken ser lite annorlunda ut tycker jag.En helborstad länk på den hade varit nice.
Galet snygg!! Måste vara kontrasten mellan tavla/bezel som gör att den upplevs mindre.Den är så trevlig på armen, känns som den bärs mindre än min svarta C60.
Aldrig sett någon CW på Köp och sälj?? Är det för att de är så pass nya eller?
Sugen på en men föredrar att handla beg
Huhh, läckerbit, men säg det inte till någon.... Funderar lite på den, men kanske är jag ensam om det .
Kort spec./info.
"Watch is a one off development prototype, based on the Trident Pro Titanium range and fitted with a titanium bezel and red accents on the dial and seconds hand.
Prototype, 43 mm Case
Sellita/Eta Automatic Movement
600M Water Resistance
Sapphire Crystal
Titanium Case
Date
Luminous Hands, Markers
Rotating Bezel
Screwdown Crown (with old logo)
1000 GBP".
Aldrig sett någon CW på Köp och sälj?? Är det för att de är så pass nya eller?
Sugen på en men föredrar att handla beg
Vet du när dem brukar kicka igång julrean? Om jag är snabb så ska jag ta hem en c60 trident, 38mm med röd bezel på rean. Då är julen gjord!
Riktigt snygg! Fick genast tvångstankar, men sen såg jag att det var titan och det är inget för mig. Ser dock som sagt jävligt bra ut!Huhh, läckerbit, men säg det inte till någon.... Funderar lite på den, men kanske är jag ensam om det .
Kort spec./info.
"Watch is a one off development prototype, based on the Trident Pro Titanium range and fitted with a titanium bezel and red accents on the dial and seconds hand.
Prototype, 43 mm Case
Sellita/Eta Automatic Movement
600M Water Resistance
Sapphire Crystal
Titanium Case
Date
Luminous Hands, Markers
Rotating Bezel
Screwdown Crown (with old logo)
1000 GBP".
Du bör nog oxå kolla in https://www.christopherward.co.uk/events/nearly-new/c60-trident-pro-600-a6ceb8
De verkar ha en enligt dina specifikationer med 30% rabatt
Kanske missat, men vilken beställde du?
Det blir en överraskning!Kanske missat, men vilken beställde du?
En Limited edition?Det blir en överraskning!
Men har du någon gissning?