• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Trevlig recension!
Vad filmar du med?
Tack! Jag filmar med en Panasonic G7

Najs!

Tänkte att jag skulle göra en sammanfattning av min 2 veckor gamla c60 38mm, men asså...du sa mycket av det jag tänker.
Förutom att i min sitter ett ETA Elaboré som gått +0,6 spd dem senaste 10 dagarna :)

Nice! Då går den ju riktigt bra!

Fin recension!

Mycket bra, snyggt jobbat :)

Tackar!

Maila och fråga, dom brukar svara snabbt.
Jag har haft en konversation med Chris Ward, eller rättare sagt Andrew Metcalfe på Customer service de senaste två veckorna. Han har varit helt enormt superslö och givit mig ganska dumma svar överlag. Jag har tidigare konverserat med Wera och hon måste helt klart vara på semester.

Jag har haft en konversation med Chris Ward, eller rättare sagt Andrew Metcalfe på Customer service de senaste två veckorna. Han har varit helt enormt superslö och givit mig ganska dumma svar överlag. Jag har tidigare konverserat med Wera och hon måste helt klart vara på semester.
Ok, jag har mailat med Scott Callaway och han var på hugget.

Jag läste på CWs forum att Wera har slutat...:(

Här har ni en bild på gummi som efterfrågas i tråden.
20170703_120927.jpg
20170703_121107.jpg

Ok, bra input om rösten.

Jag antar att du inte kan all denna information om klockan utantill och därför läser från ditt förskrivna ark sedan är ju uppenbarligen inte engelska första språket även om den håller god nivå vilket säkert bidrar.

Jag hade läst texten 10-20ggr innan så att den flyter bättre. Så gjorde alltid jag på Uni inför presentationer framför 40-80 pers, man vill INTE floppa då.

Jag antar att du inte kan all denna information om klockan utantill och därför läser från ditt förskrivna ark sedan är ju uppenbarligen inte engelska första språket även om den håller god nivå vilket säkert bidrar.

Jag hade läst texten 10-20ggr innan så att den flyter bättre. Så gjorde alltid jag på Uni inför presentationer framför 40-80 pers, man vill INTE floppa då.
Det är inte min recension. Tyckte bara att det kändes lite konstigt att påpeka att någon har en "robotaktig röst dessvärre"
Som tagit sig tid och velat dela med sig av sina erfarenheter av en klocka.

Det är inte min recension. Tyckte bara att det kändes lite konstigt att påpeka att någon har en "robotaktig röst dessvärre"
Som tagit sig tid och velat dela med sig av sina erfarenheter av en klocka.

Fast det är sagt i all välmening då jag tror att han kan göra ett ännu bättre jobb nästa gång. Tyckte du själv att det lät naturligt? Killen är ju bevisligen ambitiös då han skrivit, filmat och redigerat så varför skulle han inte vilja höja kvalitén till nästa gång?

Tillbaka
Topp