Det är från Toshi straps.Riktigt snygg! Vad är det för armband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är från Toshi straps.Riktigt snygg! Vad är det för armband?
Olika klockor. MM300 är en rätt unik produkt med ett helt annat designspråk inom dykarskrået. Yxig, liksom.Jag behöver hjälp. Jag saknar min MM300, och är sugen på skaffa mig en ny. Men jag försöker att hålla nere antalet i min lilla blygsamma samling. Och då är min C60 ganska lik i utförandet och riskerar därmed att ryka för att delfinansiera en MM300.
Vad tycker ni, är jag ute och cyklar?
Jag behöver hjälp. Jag saknar min MM300, och är sugen på skaffa mig en ny. Men jag försöker att hålla nere antalet i min lilla blygsamma samling. Och då är min C60 ganska lik i utförandet och riskerar därmed att ryka för att delfinansiera en MM300.
Vad tycker ni, är jag ute och cyklar?
Jag skickade bara tillbaka den med postnord utrikes spårbart. Kostade 330SEK och sedan bifogade jag en bild/scan på kvittot via email, sen betalar de antingen tillbaka kostnaden via PayPal eller internationell överföring.Någon som skickat retur till cward? Står på hemsidan att de står för returfrakten om man skickar via postnord. Skicka ni bara iväg det eller skicka ni med något kvitto på frakten?
Tack och bock.Jag skickade bara tillbaka den med postnord utrikes spårbart. Kostade 330SEK och sedan bifogade jag en bild/scan på kvittot via email, sen betalar de antingen tillbaka kostnaden via PayPal eller internationell överföring.
Den var inte dum alls. Finns den i som GMT?C60 kommit helt i blått med keramiskt insert snyggaste hittills? Kanske är sent ute men jag såg den först nu. Synd att nya modellen som vanligt enbart kommer i 43mm.
Lånade bilder från CW:s hemsida.
Verkar inte så.Den var inte dum alls. Finns den i som GMT?
Kanske kommer vad det lider.Verkar inte så.
Ställde frågan om 38mm men inte fått svar ännu.Kanske kommer vad det lider.
Tycker nya loggan är helt okej, framförallt flaggorna är klockrena. De borde dem bygga mer på. Tror lite av kruxet är namnet "Christopher Ward". Låter lite halv b i mina öron. Kanske borde köra på endast Ward och flaggloggan? Sen vette tusan om man någonsin kan skapa prestige i något som säljs som "prisvärt".Håller definitivt med om att deras forum är skinntorrt i allmänhet, som en gammal pensionärsklubb. Var mest där för marknaden. Tycker de hittar sin egen stil men just skifte mellan loggor sitter inte väl i märkesprestigen och frågan är hur länge de behåller nuvarande loggan och formspråket.
Jag har fått snabba svar men vet andra i tråden som har annan erfarenhet.Någon som haft kontakt med supporten, brukar dom vara snabba på att svara?
Okej, återstår att se. Blev som ett barn på julafton när jag såg sen blåa tridenten . Hoppas verkligen att dom producerar den i 38mm också. Tråkigt att dom bara satsar på nya färger i den större modellen.Jag har fått snabba svar men vet andra i tråden som har annan erfarenhet.
Om du inte hittar den på siten så finns den inte. Hmmm, vilken blå är det? Min fru har en 38mm blå, typ 3 år gammal.Okej, återstår att se. Blev som ett barn på julafton när jag såg sen blåa tridenten . Hoppas verkligen att dom producerar den i 38mm också. Tråkigt att dom bara satsar på nya färger i den större modellen.