Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, me like.
Ser direkt att de fixat svart datum och en riktig 24h GMT-ring, curved gummi?++
Då blir det nog ingen Cw för dig, tror faktiskt att loggan är här för att stanna oavsett respons dom får. Äger två Cw och på något sätt blir symmetrin så bra med loggan kl 9. Trodde jag skulle avsky loggan men nu tänker jag knappast på den.Snyggt, me like.
Men fortfarande bitter över logotyen. Kan inte äga en CW förrens de fixar den...
Ja visarna var ingen hit. Gillade väl inte den gamla fallos löken såvärst men dom var ändå stiliga. Den här nya minutvisaren ser ju ut som en sådan där spatel dom kollar halsen med hos doktorn.Då blir det nog ingen Cw för dig, tror faktiskt att loggan är här för att stanna oavsett respons dom får. Äger två Cw och på något sätt blir symmetrin så bra med loggan kl 9. Trodde jag skulle avsky loggan men nu tänker jag knappast på den.
För mig är visarna det som gör mig besviken, så tråkiga jämfört med tidigare versioner. Däremot GMT ringen är ett stort plus, ska nog mejla och fråga vad en sådan kan gå loss på löst. För mig som äger en gmt med gamla vrisnigen vore det en uppgradering
Instämmer i allt utom visarna. Tycker också att den nya loggan är bättre än "Chapter Ward" o särskilt med symbolen i textur kl 12Schysst uppdatering. Jag är väl i minoritet, men jag tycker bättre om den nya loggan jämfört den gamla. De nya visarna är en klar förbättring. Lirar mycket bättre med index. De gamla var alldeles för dressade. Äntligen har de fixat gmt ringen också. Noterar även att vanliga dykaren kommer i 40mm. Bra!
Jag har aldrig haft någon CW men alla verkar vara överens om att de har otroligt bra länkar, enligt vissa bland de bästa på marknaden.Den växer, önskar bara att symbolen kl 12 vore applicerad så den blev lite mer märkbar. Låset och länken verkar hur bra som helst.https://www.instagram.com/p/Bwzs6UPFOx9/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
De lanseras imorgon så info bör dyka upp inom det kommande dygnet.Hittar inget på hemsidan om de nya modellerna?
EDIT: Hittade nu på Instagram
Likadant lås funktionsmässigt som idag, kanoon, bland det basta jag stött på (vilket inte säger så mycket kanske). Ändrat yttersidans design lite.Den växer, önskar bara att symbolen kl 12 vore applicerad så den blev lite mer märkbar. Låset och länken verkar hur bra som helst.https://www.instagram.com/p/Bwzs6UPFOx9/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
Till och med köpt lösa länkar och satt på andra klockor...Jag har aldrig haft någon CW men alla verkar vara överens om att de har otroligt bra länkar, enligt vissa bland de bästa på marknaden.
Ap ap ap, jag trodde bara du skulle hyra den .Jag är också med i klubben nu. Köpt av @Nilas här på forumet
Yes! Bättre än dom första läckta bilderna.Nu har det svängt rejält för min del, gillar nog denna tror jag
Tycker den är mycket bra. Man har åtgärdat de för mig svagaste punkterna (visare, tomt under kl 12, 38 för litet 43 för stort, minutskalan på gmt:n, vit färg på datumhjulet, de snodda Omega vågorna). Något mer generisk i designen än tidigare men fortfarande tydligt identifierbar som en CW. För mig är det bra att de helt gått i från sina tidigaste designer (gäller alla produktlinjer) då dessa ser omoderna och faktiskt ganska anskrämliga ut. Blir ev köp på denna!Nu har det svängt rejält för min del, gillar nog denna tror jag
Längden är ju perfekt? Slutar en halv mm från index typ. Knappast shs.Hittar inget på hemsidan om de nya modellerna?
EDIT: Hittade nu på Instagram
EDIT2: Den som designat timvisaren borde på sparken. CW tar över förstaplatsen från Seiko i kategorin short hand syndrome.
Bra sammanfattat. Jo det luktar köp här medTycker den är mycket bra. Man har åtgärdat de för mig svagaste punkterna (visare, tomt under kl 12, 38 för litet 43 för stort, minutskalan på gmt:n, vit färg på datumhjulet, de snodda Omega vågorna). Något mer generisk i designen än tidigare men fortfarande tydligt identifierbar som en CW. För mig är det bra att de helt gått i från sina tidigaste designer (gäller alla produktlinjer) då dessa ser omoderna och faktiskt ganska anskrämliga ut. Blir ev köp på denna!
Finns den i 3 storlekar nu, 38,40,42 ?Nu har det svängt rejält för min del, gillar nog denna tror jag
Yes, men bara svart i 38 och 40 än så länge.Finns den i 3 storlekar nu, 38,40,42 ?
Ser grym ut.GMT ringen fixad också.
Blå i 40mm skulle vara perfekt.Yes, men bara svart i 38 och 40 än så länge.
Ja, minns du våran delade besvikelse när dom första bilderna flöt upp till ytanSer grym ut.