Magnus Eriksson
Basic
Jag har läst om det där och det känns som det stämmer rätt bra. Får ta fram skämskudden då jag använt den ändå i min enfald. Bara att vänta på att customer service öppnar efter pandemin igen. Har varit i kontakt med dem men de tar inte emot leveranser nu. Så fattade jag det iaf. Blir väl borta ett tag men kanske läge att försöka få en länk till bra pris. När en ändå är i farten.Enligt CW-forum ett ganska välkänt problem på CW-klockor. Vet inte varför dom "drabbas" av de problemet i så hög utsträckning då verket används av drösvis med andra klocktillverkare. Går under namnet "spinning rotor syndrome" på forumet. Sök där så kan du läsa lite. Jag beställde en ny C65 dykare och reagerade dag 2 på att urverket inte var helt 100. Skickade tillbaka och fick den utbytt. Dock sjabblade dom till det och skickade då en med fel tavla så nu har jag skickat tillbaka den igen och väntar på min tredje. Rätt tröttsamt om jag ska vara ärlig. Snart en månad sedan jag la första beställningen.
Edit: citerade, men nått blev tokigt. Pingar @Magnus Eriksson
Tack för hjälpen uppskattas mycket!