Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det finns ofta en voucher för €120/£100. Jag har ingen koll på om det finns någon aktiv kupong just nu men vet att det fanns en tidigare i våras i alla fall.Någon som vet om det brukar finnas discount codes ute för CW? Har lust att köpa en c60 svart för sänkt pris
Ibland finns €120 eller £100 värdecheck men inte just nu tror jag...Någon som vet om det brukar finnas discount codes ute för CW? Har lust att köpa en c60 svart för sänkt pris
Just nu finns ingen vad jag vet. Dom hade en 120 Euro voucher som gick ut sista juni. Gällde vid köp över 600 Euro. Kolla tidigare länk till deras halva priset deal som pågår just nu.Någon som vet om det brukar finnas discount codes ute för CW? Har lust att köpa en c60 svart för sänkt pris
Är 595an intressant? Den kan du få för halva priset just nu. Edit: men det vet du förstås.Någon som har en C5 Malvern med vit urtavla att skiljas ifrån?
Ja, den är intressant och jag funderar på att köpa en. Men ”vanliga” Malvern med blå visare och sekundvisare är så fantastiskt snygg.Är 595an intressant? Den kan du få för halva priset just nu.
Ja, man borde slagit till faktiskt. Alltid för tvekande när fingret är på avtryckaren. Missade en nearly new C60 GMT för en tid sedan också för att jag funderade en minut.Ja, den är intressant och jag funderar på att köpa en. Men ”vanliga” Malvern med blå visare och sekundvisare är så fantastiskt snygg.
Det värsta för mig är att jag såg rean och att Malvern var på riktigt bra pris men jag höll på att bygga spaljé runt altanen så jag tänkte köpa så snart jag inte längre var täckt i sågspån...Ja, man borde slagit till faktiskt. Alltid för tvekande när fingret är på avtryckaren. Missade en nearly new C60 GMT för en tid sedan också för att jag funderade en minut.
Note to self. Köp ALLTID täckt i sågspån.Det värsta för mig är att jag såg rean och att Malvern var på riktigt bra pris men jag höll på att bygga spaljé runt altanen så jag tänkte köpa så snart jag inte längre var täckt i sågspån...
Mindre bra plan.
Härligt. Min hälsar! Alltid på nu sen jag fick den.Idag kör vi denna going på paratrooper strap från cheapest natos.
Kul! Enormt mycket klocka för pengarna.Härligt. Min hälsar! Alltid på nu sen jag fick den.
Exakt!Note to self. Köp ALLTID täckt i sågspån.
Vacker, fina dessa c65'er. Och till ett riktigt bra pris antar jag. Grattis.Fick hem denna i veckan efter CW senaste rea. Får tacka de som tipsade i tråden här, fick ju mail från CW om det men jag är för dålig på att ha koll själv.
Beklagar dåliga bilder. :/
Tjusig! Bra köp.Fick hem denna i veckan efter CW senaste rea. Får tacka de som tipsade i tråden här, fick ju mail från CW om det men jag är för dålig på att ha koll själv.
Beklagar dåliga bilder. :/
Ja, man gillar ju borstat, av den anledningen. Men är inte den där fem år? I så fall är den ju väldigt välbevarad. Mitt borstade spänne ser redan värre ut efter bara en månadPCL alltså, snyggt men vilken repmagnet
Ja visst är det. Jag borstade mitt efter ett tag och har ett nytt osprättat originalarmband bredvid, garanterat repfritt .PCL alltså, snyggt men vilken repmagnet
Jo den är några år , är försiktig med mina klockor, löjligt jag vet men men har nog någon bokstavskombinationJa, man gillar ju borstat, av den anledningen. Men är inte den där fem år? I så fall är den ju väldigt välbevarad. Mitt borstade spänne ser redan värre ut efter bara en månad
Hehe, det var inte illaJa visst är det. Jag borstade mitt efter ett tag och har ett nytt osprättat originalarmband bredvid, garanterat repfritt .
Jag lider nog också av någon sån där bokstavskombo. .Hehe, det var inte illa
Precis min tanke, skönt att inte vara ensamJag lider nog också av någon sån där bokstavskombo. .
Just nu funkar TRIDENT15 för mig, 15% på kollektionen.Någon som vet om det brukar finnas discount codes ute för CW? Har lust att köpa en c60 svart för sänkt pris
Japp, gäller från igår och 4 dgr framåt.Just nu funkar TRIDENT15 för mig, 15% på kollektionen.