Såldes till slut.Vad hände med @Opinioncarb 's skickades den tillbaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såldes till slut.Vad hände med @Opinioncarb 's skickades den tillbaka?
Lyckans ost! Otroligt bra pris på en kanonklocka.Såldes till slut.
Grattis! En fullträff. Vilken färgsättning?Har en c60 mk3 på ingång, höga förväntningar då många har hyllat klockan.
Boom! Grattis! Riktigt snygg. Den lär nog vara i fint skick då.Tusen tack! Blev en hel blå i storlek 42mm, har prövat andra dykare i 40mm men alltid tyckt de var för små på mina handleder. Köpt från en snubbe i UK, knappt 1 månad gammal. Fick den till ett riktigt bra pris samt fick ett nytt cw hybrid band på köpet.
+1Har ingen slagit till på en C60 Sapphire än?
+1
@MortenH du var väl lite sugen? Eller minns jag fel. @Birchgrove var ju sugen på en CW. Kan inte Sapphire vara nått för dig! vill bara att någon köper den.
Jo då, jag sneglar på den. Måste sälja av lite först, men det går segt tyvärr. Inga napp alls+1
@MortenH du var väl lite sugen? Eller minns jag fel. @Birchgrove var ju sugen på en CW. Kan inte Sapphire vara nått för dig! vill bara att någon köper den.
Samma här med försäljning. Går segt. Fått iväg en del dock. Idag fick jag dock hem nått helt annat. Kommer upp i affordabletråden straxJo då, jag sneglar på den. Måste sälja av lite först, men det går segt tyvärr. Inga napp alls
Jag tror inte att det finns någon på forumet men den är riktigt fräck. Jag har inte så bra koll på hur månfaskomplikationen fungerar men är det inte ett helvete att ställa den om den stannar?Nån som äger moonwatchen och som kan berätta lite om den? Bilder? Sjukt sugen!
Just ja. Läste att det är en superkompressor på gång. Spännande!Julafton kommer tidigt i år mer kommer på fredag.
Julafton kommer tidigt i år mer kommer på fredag.
Jobbigt med ny modell när förra nyheten (sapphire) ligger i "kundvagnen" och bara väntar på en rabattkod.
Hoppas den nya är skitful och något jag inte alls vill ha
Måste byta om lite i lådan.
Någon som vill ta över min C65 Gmt?
Ping @Crispie var det inte en sån du var ute efter eller var det någon annan medlem?Jobbigt med ny modell när förra nyheten (sapphire) ligger i "kundvagnen" och bara väntar på en rabattkod.
Hoppas den nya är skitful och något jag inte alls vill ha
Måste byta om lite i lådan.
Någon som vill ta över min C65 Gmt?
Vad tycker du om den?Senaste anskaffningen. Wotd och dagen innan.