• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Då vad den tillbaks på länk igen efter äventyr på både gummi och läder. Måste säga att den helt klart gör sig bäst på länk hittills. Kanske skulle testa Nato eller Canvas.
IMG_1325.JPG
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Tror tyvärr att det är den gamla C60an som blivit faceliftad med den nya loggan och lite annat i linje med rebrandingen. Hoppas jag har fel och att detta är något nytt och spännande.
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Nya loggan är grym. Känns som de är hemma nu.
Så enkla, så snygga.

Bara att vänta på att hela linjen blir uppgraderad med den.
Nya loggan är som messmör, antingen älskar du den eller hatar den.
Har själv inget emot loggan i sig, tycker den är snygg, det är bara placeringen kl 9 som är problemet för mig.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Nya loggan är som messmör, antingen älskar du den eller hatar den.
Har själv inget emot loggan i sig, tycker den är snygg, det är bara placeringen kl 9 som är problemet för mig.
Nu gillar jag iofs när loggan sitter kl 9 men det är ju inget som är hugget i sten.
c8powerreserve_range_1.png

Funkar jäkligt bra på dressarna med 9 (eller 3) tycker jag.
c05-37h3h1-s00b0-ltb_fr.png

Hoppas själv kl 12 på dykarna när de uppdateras.
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Jag har inget emot en logga någon annanstans än vid kl 12:00. Alla andra klockor jag har, har ju det. Ombyte förnöjer :)
Hoppas bara jag inte tycker att nya faceliften är bättre än min C60, får tvångstankar och säljer min för ett underpris (som dom flesta mikromärken faktiskt går för i Sverige) och betalar ett premiumpris för den nya ;)
 
Roligt att se! Har haft en hel del klockor från dem. För närvarande är det endast min c60 vintage som fått vara kvar. Ruggigt snygg enligt mig! Enda "lilla" minuset är väl storleken. Tycker den kunde vara aningen mindre.
Jag är inte jätteförtjust i att ha loggan vid kl.9 men vi får väl ser hur det blir. :)
 

Renstroom

Cartier
2-Faktor
Är sugen på en c60 men dom verkar ha plockat bort allt på hemsidan förutom 38mm versionen. Hur känns den på handleden?

Har en skx009 som daily driver just nu, kommer 38 kännas för litet? :)
 

Allan Ballan

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Är sugen på en c60 men dom verkar ha plockat bort allt på hemsidan förutom 38mm versionen. Hur känns den på handleden?

Har en skx009 som daily driver just nu, kommer 38 kännas för litet? :)

Jag har en c60 i 38mm, jag tycker inte den upplevs liten för mina handleder alla fall. Jag har även andra klockor i 40 och 42mm. Tycker den sitter väldigt bra, lite mer lagom storlek. Eller väntar du tills de gör ny släpp på c60 med den nya loggan.
 

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Tycker att nya loggan på CW är en förbättring mot tidigare. Synd att de inte gör en 39-40mm modell, är ju inte många som vill ha en 38mm eller 43mm dykare.
 
Topp