• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

The Twelve i 38mm finns nu att beställa. Tror detta är den perfekta storleken för denna klocka

Roligt att den äntligen kom! Jag ska köpa en (har några kompisar i London så det lär väl vara både enklast och billigast att be ngn av dem att köpa den). Ska bara vänta in passande gummiband också.

20250314_122805.jpg

Var ifrån skickar CW sina klockor vid beställning från deras hemsida?
UK eller inom EU?
Tänker på eventuell tull och moms.

Var ifrån skickar CW sina klockor vid beställning från deras hemsida?
UK eller inom EU?
Tänker på eventuell tull och moms.

Vill minnas att dom är momsregistrerade i Sverige och att det ej behöver betalas.
Brukar kunna vara en fördel att handla i pund gentemot euro.

Kan bekräfta nedanstående. Handlade i december förra året utan extra avgifter. 👍

Gillade den svarta skarpt!

Kul att dem vågar fortsätta på bel Canto linjen.
Även utan logga på tavlan vilket är ett härligt +
1000001435.jpg

Ja, den är ju superfin. Ser ut som något mkt esoteriskt som kostar 5-10ggr så mkt. Även baksidan.

Jag tror att de gör rätt som tar fram ett inhouse som ser spännande ut (som detta) och inte ”bara” är ett inhouse med lång power reserve (som tidigare variant).

Vill minnas att dom är momsregistrerade i Sverige och att det ej behöver betalas.
Brukar kunna vara en fördel att handla i pund gentemot euro.

Hur går man tillväga för att ändra valutan man vill genomföra affären med? Får enbart fram EUR när jag försöker lägga order. Behöver gå via PayPal?

Allra längst ner på sidan kan du välja region, och med det valuta. Inte på order-sidan, utan tidigare.
Stor skillnad, Tack!

Kollar på att inhandla en The Twelve 36 Frosted Lichen,

Någon som har en och kan ge lite input utifrån bilder/verklighet.

(jag har nog redan sett alla videos/bilder som finns publicerade redan..)

Vore kul att veta hur färgen känns i verkligheten kontra det

Tillbaka
Topp