Jag hade nästan rätt.collab på g med Studio underd0g.
Jag gissar på limited edition och lite mer pricy armbandsur från CW samtisigt som SU släpper fickur i rimligare pris
![]()
![]()
![]()
Endast ett fickur limiterat till 100 ex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade nästan rätt.collab på g med Studio underd0g.
Jag gissar på limited edition och lite mer pricy armbandsur från CW samtisigt som SU släpper fickur i rimligare pris
![]()
![]()
![]()
Min? Ja i så fallÄr det en 42 mm?
Fick faktiskt precis hem den!Vad tyckte du om denna?
Den brukar man få innan klockan levereras. Jag godkände min bara och det blev inga extra tullkostnader.Beställde en Twelve och en C65 Dune för några veckor sedan, vilka levererades igår och genererade ett gott första intryck. Nu till min fråga.
DHL terrar mig med att de vill ha en fullmakt för tulldeklareringen ”annars kan paketet returneras”. Jag har ju redan fått klockorna så nån retur är ju inte aktuell. Bör jag fylla i mina uppgifter i den här tullklareringsfullmakten eller riskerar jag att få betala tullkostnader då (trots att det enligt CW ska ingå i priset)?
Hmm de måste missat att be om det innan. Jag gav dem fullmakt och inte fått någon tull.Beställde en Twelve och en C65 Dune för några veckor sedan, vilka levererades igår och genererade ett gott första intryck. Nu till min fråga.
DHL terrar mig med att de vill ha en fullmakt för tulldeklareringen ”annars kan paketet returneras”. Jag har ju redan fått klockorna så nån retur är ju inte aktuell. Bör jag fylla i mina uppgifter i den här tullklareringsfullmakten eller riskerar jag att få betala tullkostnader då (trots att det enligt CW ska ingå i priset)?
Nice! Har lagt en beställning på en blå Dune. Gillar texturen i tavlan. https://www.christopherward.com/aquitaine/c65-dune-aeolian/C65-38A3H4-S00B0-VB.html![]()
![]()
Ser fram emot lite patina på bronset!
Bra mycket snyggare än produktbildernaRiktigt trevlig. Ska bli intressant att se hur tavlan är i dagsljus.![]()
Riktigt snygg. Roligt att se "vanliga" bilder.Riktigt trevlig. Ska bli intressant att se hur tavlan är i dagsljus.![]()
Dune är grymma, men jag har för stora handleder ...Riktigt trevlig. Ska bli intressant att se hur tavlan är i dagsljus.![]()
Äh det är för att du är van vid PannorDune är grymma, men jag har för stora handleder ...![]()
Äh det är för att du är van vid Pannor![]()
Ja min gamla TraskaKorrekt.
Jag köpte en Traska på 40,5mm, herreeeeeeeeejeeeee så liten. Det gick inte. Därmed en CW Sapphire Edge på 42mm. Det funkar, typ.
Ja just ja. Hejsan.Ja min gamla Traska
Sapphire Edge är runt 49 lug to lug så det blir en klar skillnad i upplevelse mot Dune som har 43,6
En svart 38 som gjorts som Bespoke men som nu går att beställa upp till 300 ex. Snygg!
The Twelve Midnight | Christopher Ward
Buy The Twelve Midnight at Christopher Ward.www.christopherward.com
Ryktet säger 8 januariNågon med koll på när i januari rean på returer och demoex brukar starta?![]()
Hittade den på Christopher ward forumetJaha det gick t.o.m att få reda på av officiella källor, tack![]()