Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En liten bump. Blev det något Staib, sitter o funderar på ett själv. Är inne på 4,8mm tjock modellen, för grov? någon?
Har även hittat MD08 med safety clasp, blev det någon sådan för dig @Johan K
Kolla efter Fluco Toureg.Skulle vilja ha ett läder med måtten 22/18, har scannat av eBay utan framgång tyvärr. Är det någon som vet vart man kan få tag på ett läder med det angivna måttet?!
Tack, jag köpte mig ett sådant här StMD04, blev en tung klocka
Gris är bra!
Ebay eller nätbutiker för NOS-band tippar jag på.Riktigt fina band, var köper jag liknande bäst?
Någon som vet var man kan få tag i ett sådant här läderarmband?
Brunt läder och speedy är verkligen en snygg kombo.
Tack för hjälpen där.Kolla på:
http://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html
Rios har många snygga prisvärda armband!
Någon som vet vad detta är för band? Vill ha ett...
Där har du en riktigt cool kombo.Vintage-stronkar från tex Jed!
Håller med, passar grymt bra ihop.Löjligt bra kombo.
I like!
Hej, finns det möjligen några instruktioner för hur man snajdar ihop det sctekiga dollrarmbandet?Lite blandat från lådan följer nedan:
Hemmagjort dollarband:
Hehe, trevligt du hittade detta smakfulla hantverk! Gjorde ett enkelt slätt skinnband i grunden som jag helt enkelt klistrade på ett dollarband mha något universallim. Inte vidare slitstarkt men rätt tufft och kul om jag får säga det själv!Hej, finns det möjligen några instruktioner för hur man snajdar ihop det sctekiga dollrarmbandet?