Emil
Silver
Vintage92 prickade in rätt annons och säljare, tog drygt en vecka att få hem paketet. säljaren mejlade precis efter köpet och bekräftade att han hade mottagit pengar och skulle skicka paketet omgående. paketet landade utan moms och tull, frimärkena var inte heller stämplade när det kom fram.
skinnet är välgjort och extremt följsamt efter handleden och spännet är av bättre kvalité, ett riktigt hantverk. jag valde den "slitna" looken och det ångrar jag inte då jag tycker att det passar bra till klockan, längden på bandet är perfekt i storlek och man slipper flärpen som fladdrar. blir det fler natoband i framtiden så kommer det absolut att bli dessa!
Här har vi lite bilder som utlovat!
skinnet är välgjort och extremt följsamt efter handleden och spännet är av bättre kvalité, ett riktigt hantverk. jag valde den "slitna" looken och det ångrar jag inte då jag tycker att det passar bra till klockan, längden på bandet är perfekt i storlek och man slipper flärpen som fladdrar. blir det fler natoband i framtiden så kommer det absolut att bli dessa!
Här har vi lite bilder som utlovat!