Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var grym, vad heter modellen, på uret dvs?
har inte sett den förr
Pre-moon på Cheepo läder!
Jepp, men det har inte kommit ännu. Har skickat meddelande och frågat vad de håller på med. Jag lägger en recension i recensionsdelen när det kommer.yonsson, visst köpte du det här ...
De är gjorda för ur med fasta bandstift. Först böjer du upp de två små metallbitarna sedan viker du ner den lösa läderänden och trär metallbitarna genom hålen i lädret. För att sedan låsa bandet böjer du ned metallbitarna igen.Någon som kan förklara för mig hur man fäster ett sånt här armband? (det svarta i mitten t.ex) Köpte ett gäng idag i all hast, men fattar icke!
Fungerar det med men de är lite klumpigare och det blir lite mer spel. Men man kan ju limma dem med.ah ok! bara funkar det också på ur med "vanliga" bandstift? eller finns det någon nackdel med det?
vanliga tropics! Gillar det bättre än vissa nya då dom är så mycket mjukar än andra jag lyckats stöta på slänger med en bild!
Fungerar det med men de är lite klumpigare och det blir lite mer spel. Men man kan ju limma dem med.
Underbara Tropics! Håller helt med om att de är överlägsna moderna i silikon. Synd bara att de är så pass sällsynta och dyra nuförtiden.
Hehe, kul! Är inte så insatt, men runt 500 kr kostar dem i 20 mm. Hoppas du köpte alla...Ok! Kanske testar med ett av dom då
Jasså, vad brukar ett tropic kosta då? Köpte på loppis så var överkomligt!
Hehe, kul! Är inte så insatt, men runt 500 kr kostar dem i 20 mm. Hoppas du köpte alla...
Fick tipset av en kompis att kika in Singularstraps.se, väldigt förmånliga priser. Är de något att ha?
http://www.bradystraps.com/shopping/pgm-more_information.php?id=23&=SID
Nått i den stilen kanske skulle funka?
Drog på en Bonetto Cinturini gummiarmband på min Certina DS Action, för att ha då jag jobbar (aktivt jobb). Skön omväxling från länk.
Vad tycker ni?
typ:Jag tycker ändå fokus i den här tråden just nu borde vara att ta reda på vilket Nato det här är:
Lunch gtg
Äh, jag får väl ta och posta här också då.
Band: cheepo63
Spänne/lås: Först det som kom med bandet, sedan ett billigt butterfly-lås från ebay, t.ex. det här: http://www.ebay.com/itm/22mm-POLISH...055?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d0f3d728f