Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt fel men ändå jäkligt lyckat på något konstigt sätt
Jag får nog hålla med. Gummit är lite för klumpigt för 356:anHelt fel men ändå jäkligt lyckat på något konstigt sätt![]()
Prova strechnatot @Feskarn har, det är det bästa bandet någonsin. (Eller så är jag nykär i det…)Kanske inte snyggast men klart bekvämast utav alternativen idag var U50 på canvas.
Skönt också att slippa den överblivna flärpen som lätt uppstår med gummin.
![]()
Hade det i somras!Prova strechnatot @Feskarn har, det är det bästa bandet någonsin. (Eller så är jag nykär i det…)
Tack för tipsetProva strechnatot @Feskarn har, det är det bästa bandet någonsin. (Eller så är jag nykär i det…)
Inte dumt, jag har ju ett grå-svart canvas jag haft på min 356, men kanske behöver ett kolsvart till U50Kanske inte snyggast men klart bekvämast utav alternativen idag var U50 på canvas.
Skönt också att slippa den överblivna flärpen som lätt uppstår med gummin.
![]()
Hmm, gillar ändå gummi. Kanske inte helt logiskt på 356 men ändå.
Det är ju lite skoj, men känns inte helt rätt för min delHmm, gillar ändå gummi. Kanske inte helt logiskt på 356 men ändå.
Det är ju lite skoj, men känns inte helt rätt för min del
Själv tycker jag detta svarta sinn-läder funkar riktigt bra. Härlig känsla, lite omodernt modernt om man kan säga så. Dock är jag inte helt överens med vikspänne, det har jag dock aldrig varit men chansade igen. Tur att de andra banden är med vanligt Sinn c-spänne![]()
Haha, otippat! Du kanske är sugen på att byta till dig ett vikspänne?Jag sitter med exakt (?) det där bandet på min 356 nu, fast med vanligt c-spänne då.
Nja, jag är nöjd såhärHaha, otippat! Du kanske är sugen på att byta till dig ett vikspänne?![]()
Så snyggt i kombination med det kupade glaset!
Vi får styra upp en träff @Smeden så du kan få känna på en Sinn, då kommer du slå till direkt!Gick ju här och lovade stort och brett nyss om samtal till Eriksons, men snubblade på en förrädisk Christopher Ward igen! I'll be back...
Tumme upp!Vi får styra upp en träff @Smeden så du kan få känna på en Sinn, då kommer du slå till direkt!![]()
Den elvan och många andra Sinn borde läggas upp denna emintenta tråd;Ledig stil på kontoret idag
![]()