• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Raggmunk o fläsk ihop med 103 st
En bild det osar om 😜
F2D2F112-8F7D-4986-8D7C-5DDE087FEB37.jpeg

Ja det vore helt klart enklast, men livet är hårt. Någon måsta lämna för att nytt ska komma in, det är mitt enkla försvar till frun. Skulle det uppdagas att något nytt kommit in men inget har lämnat, ja då uppstår viss friktion i mekaniken. Dvs bajs kommer i fläkten…
Kan hon inte flytta?😅

Jag såg just nu att det är någon mer som lagt ut en U1sdr på B-locket. Om det är någon här inne på tråden som gjort det, skulle du då kunna vara vänlig och höja ditt pris så slipper min verka så dyr. Tack på förhand. Just fackin do it… pleazzzzz…

Jag säger inte att det är rätt av Sinn att sälja genom CoC men kollar man på MrPorter som ändå kan ses som en förebild för CoC så har de lyckats få med alla möjliga klockmärken till sin site.
AB9AF688-FAD3-4907-8DD1-0F1E8E7F2BE3.png
Konstigt för oss, men om man ser till alla nya Avanzamiljonärer under 30 så är det nog att föredra framför en föråldrad hemsida på tyska :cool:

Tillbaka
Topp