Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, @perhog s ABP band är ju billiga ;-)Billigare och billigare. Vete fåglarna men kul är det
.
Det där är riktigt gott, bra mat.Raggmunk o fläsk ihop med 103 st
En bild det osar om
![]()
Men.....vad hände?Kom och köp, var inte rädda
![]()
Annan Sinn lockar. Men hinner säkert ändra mig innan den blir såld, för något att klaga på har jag inte. Jättefin klockaMen.....vad hände?
Varför släpper du den?
Fulladdad ser jag!Testar @Dr. D svana att ha uret på högern. Känns märkligt.![]()
Den snodde frugan...Fulladdad ser jag!
Vita 356 på vänstern förmodar jag?
NU är det snart helg igen!Så där ja… äntligen måndag kväll…![]()
D vet du bara tis/tors kvar för vi räknar väl inte lillördag och fredag hoppas jag…NU är det snart helg igen!
D vet du bara tis/tors kvar för vi räknar väl inte lillördag och fredag hoppas jag…
Exakt så är det, veckan före måndag är alltid värre…
Input, köp, sälj inte!Ja men vad tror vi Lad’s… är det klokt att avyttra U1an för att införskaffa en EZM3. Input någon..?
Ja det vore helt klart enklast, men livet är hårt. Någon måsta lämna för att nytt ska komma in, det är mitt enkla försvar till frun. Skulle det uppdagas att något nytt kommit in men inget har lämnat, ja då uppstår viss friktion i mekaniken. Dvs bajs kommer i fläkten…Input, köp, sälj inte!
Kan hon inte flytta?Ja det vore helt klart enklast, men livet är hårt. Någon måsta lämna för att nytt ska komma in, det är mitt enkla försvar till frun. Skulle det uppdagas att något nytt kommit in men inget har lämnat, ja då uppstår viss friktion i mekaniken. Dvs bajs kommer i fläkten…
Jo… hon har funderat på d men insett att jag behöver hjälp, så då stannar hon en stund till..Kan hon inte flytta?![]()
Hon är en keeper!Jo… hon har funderat på d men insett att jag behöver hjälp, så då stannar hon en stund till..
Ja det är hon verkligen, min flickvän säger det samma om henne…Hon är en keeper!
Segt och förstår det. Fan jag blir ändå lika sugen på den där varje gång du postar.Snart skickas denna lilla pärla iväg till moderlandet, känns trist.
![]()
Konstigt för oss, men om man ser till alla nya Avanzamiljonärer under 30 så är det nog att föredra framför en föråldrad hemsida på tyskaJag säger inte att det är rätt av Sinn att sälja genom CoC men kollar man på MrPorter som ändå kan ses som en förebild för CoC så har de lyckats få med alla möjliga klockmärken till sin site.
![]()
Nja....Konstigt för oss, men om man ser till alla nya Avanzamiljonärer under 30 så är det nog att föredra framför en föråldrad hemsida på tyska![]()