Snyggt, kanske borde jag slå tlll på ett till min U1SEWaffle med pvd-spänne från @Feskarn. Passar bra ihop med U50 och är superbekvämt när det är varmt och svettigt. Blir kanske ett Isofrane framåt sommaren för att komplettera, sedan är jag nöjd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, kanske borde jag slå tlll på ett till min U1SEWaffle med pvd-spänne från @Feskarn. Passar bra ihop med U50 och är superbekvämt när det är varmt och svettigt. Blir kanske ett Isofrane framåt sommaren för att komplettera, sedan är jag nöjd.
Do it! Otroligt skönt gummi. Tror inte du blir missnöjd.Snyggt, kanske borde jag slå tlll på ett till min U1SE
Grattis! Riktigt fin den där!Jag fick min nya sinn idag. Väldigt glad
tack det känns riktigt bra trodde att det skulle ta längre tid o få en men erikson e snabbaGrattis! Riktigt fin den där!
Jag fick min nya sinn idag. Väldigt glad
Stort grattis till er båda!Jag är tillbaka! Det var nog ett par år sen jag hade en Sinn sist. Har funderat på om jag ska skaffa någon av mina tidigare modeller igen, men till slut blev det en modell jag aldrig ens provat. Och jag är hittills (efter 15 minuter) väldigt nöjd! Tack till @Marksan för en trevlig affär.
En mysig flygarkrono det där. Mycket fin.Jag är tillbaka! Det var nog ett par år sen jag hade en Sinn sist. Har funderat på om jag ska skaffa någon av mina tidigare modeller igen, men till slut blev det en modell jag aldrig ens provat. Och jag är hittills (efter 15 minuter) väldigt nöjd! Tack till @Marksan för en trevlig affär.
Stort grattis till er båda!
Tackar, tackar! Efter att ha haft två 104, två 556, en 356 och fyra-fem 103, känns det bättre än någonsin. Vi får se om den får stanna. Antingen det eller en 103 om det dyker upp en prima ballerina.En mysig flygarkrono det där. Mycket fin.
203an vill jag minnas som föregångare till 206. 206 är en dykare.Tackar, tackar! Efter att ha haft två 104, två 556, en 356 och fyra-fem 103, känns det bättre än någonsin. Vi får se om den får stanna. Antingen det eller en 103 om det dyker upp en prima ballerina.
Stämmer bra! Det är envägsvridring. Inspirerad av flygare så kanske lite av en hybrid? Den är i alla fall vattentålig till 300 m.203an vill jag minnas som föregångare till 206. 206 är en dykare.
Går vridringen att skruva åt båda hållen eller bara motsols?
Många av Sinns modeller är ju så tåliga att gränserna mellan flygare och dykare suddas ut. Ezm3 och Ezm3F tycker jag är tydligt exempel på hur närbesläktat det kan vara.Stämmer bra! Det är envägsvridring. Inspirerad av flygare så kanske lite av en hybrid? Den är i alla fall vattentålig till 300 m.
Du får använda den oftareNär man tar upp klockan ur lådan och datumet stämmer Händer oftast på helgfria söndagar annars
Det gör jag, men glömmer att posta i trådenDu får använda den oftare
Ja men inte många 556 dessvärre! Blivit riktigt såld på den det senaste…eller någon annat GADA kompatibeltMånga Sinn på Köp & Sälj nu!
Ebay klein. Brukar ligga 556or där. Har inte kollat på ett tag.Ja men inte många 556 dessvärre! Blivit riktigt såld på den det senaste…eller någon annat GADA kompatibelt
Ja men inte många 556 dessvärre! Blivit riktigt såld på den det senaste…eller någon annat GADA kompatibelt
Ja men inte många 556 dessvärre! Blivit riktigt såld på den det senaste…eller någon annat GADA kompatibelt
Finns det någon i tråden som har en 556 A RS på H-länk? Vore kul om någon ägare visar hur den gör sig till vit skjorta och kostym Jag har förvisso tänkt komplettera med ett läderband som matchar bälte & skor.
Jag har nog lagt den i varukorgen ett tiotal gånger men aldrig vågat trycka på köp. Älskar flyg-designen med de arabiska siffrorna och känner att den borde fungera bättre än min Longines HC41 vid lite mer dressade tillfällen (läs mitt bröllop). Utan att för den sakens skull inte kunna göra sig till vardags när man kör jeans & t-shirt.
Så hjälp mig gärna i min beslutsångest, virtuell kram utlovas till den som kan hjälpa mig i min beslutsångest med en säljande bild
Ja i 556-linjen är väl A den minst dressade. I B med applicerade index är väl egentligen den bästa i det avseendet, men då saknar jag datumfönstret. Och köper jag en I för att få bästa kombon dress/funktion kommer jag fortfarande sitta och dregla över A RS. Det är något med den simpla tavlan och den röda sekundvisaren blir körsbäret på milkshakenJag brukar kolla på Instagram innan köp men den funkar till allt enligt mig. Föredrar dock 556i med sin renare tavla.
Röd sekundvisare gör mkt på en i övrigt enkel tavla.Ja i 556-linjen är väl A den minst dressade. I B med applicerade index är väl egentligen den bästa i det avseendet, men då saknar jag datumfönstret. Och köper jag en I för att få bästa kombon dress/funktion kommer jag fortfarande sitta och dregla över A RS. Det är något med den simpla tavlan och den röda sekundvisaren blir körsbäret på milkshaken
Röd sekundvisare gör mkt på en i övrigt enkel tavla.