• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Grymt nöjd med denna, quartz eller ej!❤️
1000000416.jpg
Tänk att du dissat dykare i alla år 😎

Förvånad över det svala intresset för Sinn 103 st ty hd.
Jag tycker den ser plottrigt ut på bild. De har släppt annat som är roligare från vintage katalog förut. Det skulle dock kunna ändras som man får se den på riktigt. Av februaris släpp så håller jag U50 S L med matchande svarta H-länk högst. Skulle vara intressant att se den jämfört med T50 på titanlänken.

Men att om du tittar på klockan typ kvart i tre är det inte lika lätt. Men säkert mitt synfel som gör att jag behöver mer kontrast :)
tja har man synfel så år väl bara en regäl väggklocka lättlast. jag har iallafall inga problem med att läsa av kronografer, även omegas fois som har helt blanka visare på subbarna fungerar bra. fast jag har ju inte blivit så gammal ännu bara 67 år så med tiden får säkert även jag problem

Jag tycker den ser plottrigt ut på bild. De har släppt annat som är roligare från vintage katalog förut. Det skulle dock kunna ändras som man får se den på riktigt. Av februaris släpp så håller jag U50 S L med matchande svarta H-länk högst. Skulle vara intressant att se den jämfört med T50 på titanlänken.
alla har vi olika smak. jag tycker modellen utstrålar 70 tal

tja har man synfel så år väl bara en regäl väggklocka lättlast. jag har iallafall inga problem med att läsa av kronografer, även omegas fois som har helt blanka visare på subbarna fungerar bra. fast jag har ju inte blivit så gammal ännu bara 67 år så med tiden får säkert även jag problem
Glömde ett grattis :)
För antar att den är din och vore ju skoj att får höra hur den känns på armen jmf med Klassik 12 som är nästan 3mm tjockare?

5.100 för nya länken komplett alltså.
Vad tror ni man kan få för en gammal länk om man säljer den?
Känns som att det kanske är bättre att bara köpa spännet trots allt?

Tillbaka
Topp