Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag börjar bli sugen på en 856 igen... Mycket fina klockor. En 856 S UTC är det som lockar mest. Vore roligt med en svart Sinn igen.Längesen jag postade ngt i tråden.
Den här tog mycket armledstid 2020-2021, sen som alltid när lådan fylls på så är nyhetens behag som styr vilken klocka som används. Mest på kontoret nu så det styr säkert val av klocka också. Men som klocka är den ju riktigt bra. Tegimenterat stål, inte en enda hairline, sitter bra mot armen, låg för att vara en Sinn. Har varit på möjlig säljlista ett antal gånger men den får nog stanna kvar, brukar poppa upp till sommaren då den tål det mesta
Ha en bra vecka!
![]()
Eller den här 656B. Det gäller dock att få scratchen jämnt fördelade som den har.Jag börjar bli sugen på en 856 igen... Mycket fina klockor. En 856 S UTC är det som lockar mest. Vore roligt med en svart Sinn igen.
Den där är allt en pärla. Så fint sliten. Då kan man titta på den och låtsas vara äventyrlig av sig.Eller den här 656B. Det gäller dock att få scratchen jämnt fördelade som den har.
![]()
Jag börjar bli sugen på en 856 igen... Mycket fina klockor. En 856 S UTC är det som lockar mest. Vore roligt med en svart Sinn igen.
Perfekt på grönt nato med matchande hårdvara också!![]()
856 S UTC är verkligen bra!
Ja, den är nästan 100% av tiden på det bandet. Har konstaterat att iallafall vintertid så minimeras bandbytandet rätt kraftfullt utan klockorna blir kvar på det dom sitter på. Ett alternativ till detta är nog det svarta bundet nedan. Men skulle nog ha ett ”bättre” än detta fattigmansval.Perfekt på grönt nato med matchande hårdvara också!
Det här bandet skulle din nog passa bra på.Ja, den är nästan 100% av tiden på det bandet. Har konstaterat att iallafall vintertid så minimeras bandbytandet rätt kraftfullt utan klockorna blir kvar på det dom sitter på. Ett alternativ till detta är nog det svarta bundet nedan. Men skulle nog ha ett ”bättre” än detta fattigmansval.![]()