Grattis, du har gjort ett bra köp.Nejdå, det var redan inräknat i prisetJajamen, helt tegimenterad så ser ju typ ut som ny!
Hälsningar en klockbroder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, du har gjort ett bra köp.Nejdå, det var redan inräknat i prisetJajamen, helt tegimenterad så ser ju typ ut som ny!
Coolt att se en UX i sin naturliga habitatTillbaka med en UX (för 4e eller 5e gången)
![]()
Nästan perlonvarningCoolt att se en UX i sin naturliga habitat![]()
Hade den stannat? Men den ser obubblad ut i a f?Ja det är ju extra kul faktiskt!
Tack tack! Måste dock skickas iväg på service direkt, så lär väl få klara mig någon månad utan den nu…
Stort grattis! När jag loggade in för ett tag sedan för att köpa den hade Du hunnit föreTillbaka med en UX (för 4e eller 5e gången)
![]()
Den tickar på men gör det med 4 sekunder åt gången (dvs varnar för att batteriet behöver bytas inom kort). Men ingen bubbla har kommit.Hade den stannat? Men den ser obubblad ut i a f?
Du vet ju vad du köper ändå, så hoppas du kommer att njuta av den! Grattis!
Då är det bara att gratulera ordentligt!Den tickar på men gör det med 4 sekunder åt gången (dvs varnar för att batteriet behöver bytas inom kort). Men ingen bubbla har kommit.
Tack![]()
Fantastisk klocka. Helt klart underskattadNy för mig, men inte ny för tråden
![]()
Hade min handled varit två centimeter större hade jag klippt den direkt. Superfin modell!Fantastisk klocka. Helt klart underskattad
Jag har inga stora handleder, typ 17,5-18 ish. Den bärs bättre än vad man skulle tänka, men har rätt mycket visuell impact. Klarar man av typ en Longines Spirit 40 funkar denna också enligt migHade min handled varit två centimeter större hade jag klippt den direkt. Superfin modell!
Grattis till ett klipp. PassarNy för mig, men inte ny för tråden
![]()
Den sitter bra på dig!Jag har inga stora handleder, typ 17,5-18 ish. Den bärs bättre än vad man skulle tänka, men har rätt mycket visuell impact. Klarar man av typ en Longines Spirit 40 funkar denna också enligt mig![]()
Nu gillar jag stora klockor så naturligtvis biased. Jag har ca 19-19,5 i omkrets men inte särskilt breda (eller platta) handleder innebärande att stora klockor bärs nog ganska stort på mig med. Tror det i mångt och mycket handlar om personlig preferens.Hade min handled varit två centimeter större hade jag klippt den direkt. Superfin modell!
Så bra denna. Hur upplever du lumen?Småttingarnas supé är klar!
![]()
Lumen är mycket bra, kan alltid tydligt avläsa tiden, även på natten!Så bra denna. Hur upplever du lumen?
Ja, du har helt rätt. Preferens och hur man vänjer ögat spelar mycket stor roll. Jag hade en fas i några månader där jag bara hade små klockor på mig, så när jag återgick till lite större klockor igen kändes de gigantiska först, men nu när jag vant mig i ett par veckor känns de helt normala igen. Det är kul att experimentera ibland.Nu gillar jag stora klockor så naturligtvis biased. Jag har ca 19-19,5 i omkrets men inte särskilt breda (eller platta) handleder innebärande att stora klockor bärs nog ganska stort på mig med. Tror det i mångt och mycket handlar om personlig preferens.
Jag har snart bara 44-47 mm och tycker UX bärs liten mht vridring![]()
Undrar vad det som gömmer sig på det blå bandetNysläpp på gång.
![]()
Bara jag som missade helt att det fanns klockor bakom blommorna?Undrar vad det som gömmer sig på det blå bandet![]()
Bara vi sinnister som tröttnat på deras eviga blombord som inte ens ser blommorna.Bara jag som missade helt att det fanns klockor bakom blommorna?![]()