Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att inte originalet ser ut så där är för mig obegripligt. Så mycket bättre än standardversionen.Plockar hundskit. Bonus lumeshot i en tråkig tunnel.
![]()
Håller helt med. Ännu mer konstigt blir det att det inte ens var en LE från Sinn själva, utan en återförsäljare (Watchbuys) i Amerikat. Vilket gjorde den än mer svåråtkomlig..Att inte originalet ser ut så där är för mig obegripligt. Så mycket bättre än standardversionen.
Nu jäklar!
Will do my best! Blir spännande att rocka den bredvid UX och se vilken som jag gillar mestNu jäklar!
Håll i den där nu! Minst en vecka!![]()
Ja, det låter kul! Men du har ingen länk till EZM2?Will do my best! Blir spännande att rocka den bredvid UX och se vilken som jag gillar mest![]()
Nope… Så är det nån som vet om det finns annan länk som passar? Annars får jag köra den på gummiJa, det låter kul! Men du har ingen länk till EZM2?
Ett svart isofrane bitte!Nope… Så är det nån som vet om det finns annan länk som passar? Annars får jag köra den på gummi
Vet inte, men tänker att det borde ha gjort det.Nope… Så är det nån som vet om det finns annan länk som passar? Annars får jag köra den på gummi
Grattis! Ser en trend i bra köp nu
Men grattis! Synd att jag är osedvanligt pank just ;-)
Misstänker att EZM3/F länken funkar…Nope… Så är det nån som vet om det finns annan länk som passar? Annars får jag köra den på gummi
Ja det är min bästa gissning också! Kanske får bli att klicka hem en sån senare från EriksonMisstänker att EZM3/F länken funkar…
Jag har en liggande till min ezm3f, typ oanvänd ;-) är ju ingen länk-kille.Ja det är min bästa gissning också! Kanske får bli att klicka hem en sån senare från Erikson
Sälj den till mig, eller byt jämnt med ett perlon från aliexpressJag har en liggande till min ezm3f, typ oanvänd ;-) är ju ingen länk-kille.
OWG månaden var lång men äntligen är man inne i värmen igen och får posta här
![]()
Oj det har jag aldrig tänkt på. Om den faktiskt gör det kan säkert någon annan svara mycket bättre på. Vad jag däremot kan jämföra med är Longines Hydroconquest som har en krona jag absolut inte kommer överens med. Där är det verkligen att den sticker ut imo, men det kanske har mer med kronskyddet än själva kronan att göraVet inte om det är en synvilla, men ibland upplever jag (från bilder) att kronan på 856an sticker ut ovanligt mycket. Du råkar inte ha en 104 eller dylikt att jämföra med?
I vilket fall sticker den då inte ut tillräckligt mycket för att du ens ska registrera det - vilket är ett svar på min fråga!Oj det har jag aldrig tänkt på. Om den faktiskt gör det kan säkert någon annan svara mycket bättre på. Vad jag däremot kan jämföra med är Longines Hydroconquest som har en krona jag absolut inte kommer överens med. Där är det verkligen att den sticker ut imo, men det kanske har mer med kronskyddet än själva kronan att göra
![]()
Helt enig. Kronan på 856 är ljuvlig att använda. HydroConquest däremot... huuu! Den skaver nästan bort skinnet på fingertopparna och är allmänt svår att vrida på. Är inne på min andra HC och båda kronorna har varit lika hemska. Nej, där ligger 856 flera steg före. Alla Longines har dock inte detta problem som tur är.Oj det har jag aldrig tänkt på. Om den faktiskt gör det kan säkert någon annan svara mycket bättre på. Vad jag däremot kan jämföra med är Longines Hydroconquest som har en krona jag absolut inte kommer överens med. Där är det verkligen att den sticker ut imo, men det kanske har mer med kronskyddet än själva kronan att göra
![]()
Det är därför man kör destroI vilket fall sticker den då inte ut tillräckligt mycket för att du ens ska registrera det - vilket är ett svar på min fråga!
Går själv lite i tankarna med att komplettera med en 856 UTC, men varit lite osäker på just kronan.