• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bra hittat. Du är bättre än data-tanten på bilden en bit ovan. 155 Revolution kan finnas kvar hos just Revolution.
Just ja! Minns att jag hade långt gångna planer på den där en gång i tiden. Något stor, men skulle kanske fungera. Dock blir den väl okristligt dyr efter importmoms? Revolution ligger i Singapore om jag minns rätt.

EZM 1.1S fanns ju men varför de satte dit datumfönster(med röd text som ingen ändå kan läsa) förstår jag inte.
1747499569764.png

Min tur att prova Sinn 556a. Gillar verkligen tavlan och läsbarheten. Lite ovant med den mindre storleken men är säker på att det är en vanesak. Provade den på ett nato också, lite svårt att få helt perfekt fit med länken upplevde jag (half link hade varit bra?) I övrigt var länken skön och känns som kvalité rakt igenom.
PXL_20250517_183420337_liten.jpg PXL_20250517_174115565 liten.jpg

Tillbaka
Topp