• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Totalt ot, men jag var i Sydafrika några år sedan, en väldigt vacker lejoninna gick förbi bilen vi åkte i. I ett kort ögonblick tänkte jag sticka ner handen och klappa henne. Sen tittade hon på mig, jag avstod....😱😱
Rätt märkligt att rovdjuren ser människorna i öppna bilar som mat?
Läste nånstans att de inte skiljer mellan fordonet - människa. Elefanter däremot kan bli rejält förbannade på bilen.

Sinns nya kejsarur, bara de riktigt frälsta kan se den! Riktigt fin tycker jag.😘
1000000502.jpg

Då har även jag tagit det stora, syndiga steget (kanske dömd till evig sinn?). Lämnade @ERIKSON URHANDEL idag med ett stycke 856:a på handleden. Vilket kassaskåp till klocka va?
IMG_9463.JPG
Grattis! Perfekt förstasinn. Är man beredd att gå upp i prisnivå skulle jag säga att man får mer för pengarna med 856 jämfört med 556. Fullproppad med cool sinnteknik. 💪🤘

Mysig - blev nästan ett spontanköp!

IMG_6434.jpeg
Trevlig, men nästan lite rörig med all sin information.
Inte brukar GMT ha midnatt vid kl 6? Funderade ett tag på vad jag tycker om det, och inser att eftersom den vita tavlan skymmer rätt många timmar av skalan, innebär det minst "skada" om det just är timmarna kring midnatt som det berör. De för de flesta relevanta timmarna är fördelade ungefär som en traditionell hastighetsmätare, vilket är ett format man känner igen. Inte så dumt.
Sen att skalan är grå gillar jag. Har haft U2 tidigare, men den röda skalan var inte min favorit. Antar att den grå skalan saknar lume. Bra ibland, inte så bra ibland. Men det blir cleant i mörker.

Trevlig klocka hur som helst.

Den är fruktansvärt bra!! Sjukt snygg. Berätta mer, vad hann du testa och vad tyckte du?
Testade 556 i och a, U50 och så 856 då som det till sist blev. Mycket pingpong i huvudet innan beslutet. Från början var jag övertygad att jag ville ha 556 men sedan vägde det över till förmån för den lite bruksigare 856. U50 föll eftersom jag redan har en dykare. Men vem vet vad som händer i framtiden…?

Tillbaka
Topp