Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh I do love you!!
Använde han den ens ?
Så mycket kärlek! Den här tråden i sig är redan tillräckligt med anledning att skaffa sig en SinnOh I do love you!!![]()
Snart tillbaka med mina Sinn.Så mycket kärlek! Den här tråden i sig är redan tillräckligt med anledning att skaffa sig en Sinn
Finns väl någon bootcamp?Snart tillbaka med mina Sinn.
Sjukt att de behöver 14-16 veckor nere på SPA.
Man kanske skulle bli urmakare?
Så började det för mig.....å här sitter jag nu i träsket...iofs rätt stolt över att jag faktiskt sålde en klocka. Har bara liiiite ångest.Så mycket kärlek! Den här tråden i sig är redan tillräckligt med anledning att skaffa sig en Sinn
Du hade ju varit en robot om du inte hade haft liiite ångestSå började det för mig.....å här sitter jag nu i träsket...iofs rätt stolt över att jag faktiskt sålde en klocka. Har bara liiiite ångest.![]()
Har sålt 3 ur sedan detta vansinne började, två ersatte jag direkt!! Får se om jag klarar mig utan UX....Du hade ju varit en robot om du inte hade haft liiite ångest![]()
Felköp? Du konkurrerade ju med forummedlemmar om denOm jag någonsin blir owg så blir det förmodligen med denna. Bästa felköp jag någonsin gjort.
![]()
Mm å se vad som hände. Stålmannen försvann. Allt är mitt fel.Felköp? Du konkurrerade ju med forummedlemmar om den![]()
Menar du boetten?Finns det någon Sinn med svart tegimentering som samtidigt är no-date?
Ja, precis. En "S" på sinnspråk.Menar du boetten?
Ja, precis. En "S" på sinnspråk.![]()
Synd! Jag drömmer om en 856 S eller U50 Hydro S utan datum. Jag har nästan bara no-dates kvar i samlingen och vill gärna fortsätta på det inslagna spåret. Det är så befriande att slippa datumkomplikationer numer.Den enda "svarta" utan datum jag känner till är 556 pärlemor. Handlar väl mycket om de verk de mestadels använder.
![]()
Håller fullständigt med dig!Synd! Jag drömmer om en 856 S eller U50 Hydro S utan datum. Jag har nästan bara no-dates kvar i samlingen och vill gärna fortsätta på det inslagna spåret. Det är så befriande att slippa datumkomplikationer numer.
Bra hittat. Du är bättre än data-tanten på bilden en bit ovan. 155 Revolution kan finnas kvar hos just Revolution.Håller fullständigt med dig!
Den här är faktiskt utan datum?
U50 Professional är väl no date? Har vi inte en i tråden?Synd! Jag drömmer om en 856 S eller U50 Hydro S utan datum. Jag har nästan bara no-dates kvar i samlingen och vill gärna fortsätta på det inslagna spåret. Det är så befriande att slippa datumkomplikationer numer.
Stämmer - men ingen helsvart eller hur?U50 Professional är väl no date? Har vi inte en i tråden?
Nä, precis...Stämmer - men ingen helsvart eller hur?
![]()