• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_3254.jpeg

Lördagsbiff på G

Mina 3 favoriter märken är Sinn, Formex och Christopher Ward. Med Sin kvaliteten är så högt för priset, och storleken är också perfekt för mig. Jag gillar ”tool watches” med komplikationer och de är oftast jätte stora, men min 356 kronograf är bara 38,5mm med 45,5 lug to lug och mest av sin 15,5 tjocklek försvinner när det sitter på armen. Och min 105 UTC också sitter jättebra på.
page0.jpeg
page0.jpeg

Senast ändrad:
Tack för denna information. De är en riktiga filurer på Sinn som går in i de mest udda projekt :)

Mer nytta av en Sinn än en speedy då sannolikheten att man hamnar i en bilolycka lär ju vara större än att man åker till månen.
Hehe jo så det säkert. Några Sinn modeller har dock kommit ut i rymden;
@Sebastard är din en 140 eller 142? Kan inte riktigt skillnaden mellan de olika?
Både som var ute i rymden var svarta.

Är det någon som har bilder på ux:en som GSG har i fält? Den svarta med allt i rött på bezeln. Vet att det att det finns en bild på den i tråden, men tråden är hyffsat stor och osökbar.😄

Är det någon som har bilder på ux:en som GSG har i fält? Den svarta med allt i rött på bezeln. Vet att det att det finns en bild på den i tråden, men tråden är hyffsat stor och osökbar.😄
Hittar inte just den kanske men två inlägg med riktiga bilder iaf

Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-4580397

Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-4024388

Tillbaka
Topp