Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, minst fem ägare än så länge. Tur att den är byggd som en stridsvagn för det syns inte alls på den.Haha,
Den där klockan verkar ha legat med många!
Magiskt!![]()
Lördagsbiff på G
Det där är ett ur jag borde sälja... använder aldrig. Får ta tag i det. Den är för bra för att ligga i skåpet.Ställa datum känns ju onödigt![]()
![]()
Det där är ett ur jag borde sälja... använder aldrig. Får ta tag i det. Den är för bra för att ligga i skåpet.
Jag gillar den, särskilt på länken jag köpte till den för några år sedan. Köpte klockan 2010.
Det är något speciellt med en tavla utan en sekundvisare som rör sig.
![]()
Vad heter modellen? Gissar att den inte görs längre?
Tack för denna information. De är ena riktiga filurer på Sinn som går in i de mest udda projektStämmer
Den heter 756.010
Lite kuriosa:
Modellen användes på krockdockorna i Dekras tester
https://www.sinn.de/en/our-world/tests-and-certifications/dekra/
Hehe jo så det säkert. Några Sinn modeller har dock kommit ut i rymden;Tack för denna information. De är en riktiga filurer på Sinn som går in i de mest udda projekt
Mer nytta av en Sinn än en speedy då sannolikheten att man hamnar i en bilolycka lär ju vara större än att man åker till månen.
Hittar inte just den kanske men två inlägg med riktiga bilder iafÄr det någon som har bilder på ux:en som GSG har i fält? Den svarta med allt i rött på bezeln. Vet att det att det finns en bild på den i tråden, men tråden är hyffsat stor och osökbar.![]()
Tavlan (det röda) ser väldigt mörk ut om man jämför med produktbilderna. Ser den ut såhär i verkligheten så är den ju SVINCOOL!Lite bilder från Uhrforum på nya EZM 3 S;
![]()
![]()
![]()
Ett militärgrönt nato hade suttit perfekt. Riktigt snygg på dessa bilderLite bilder från Uhrforum på nya EZM 3 S;
![]()
![]()
![]()
Ett militärgrönt nato hade suttit perfekt. Riktigt snygg på dessa bilder![]()
Den modellen passar ruskigt bra i svart!Lite bilder från Uhrforum på nya EZM 3 S;
![]()
![]()
![]()
Lite bilder från Uhrforum på nya EZM 3 S;
![]()
![]()
![]()
Destro är ju lite charmigt. Någon måste ju få in den i trådenOm den fanns som icke-destro skulle den nog redan finnas här![]()
Destro är ju lite charmigt. Någon måste ju få in den i tråden![]()