• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

seikosha

Rolex
2-Faktor
Tar kväll med favoriten! 🤓
20240411_195815.jpg
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Fick erbjudande på en köpes för 10, men han lade ut den för 11 och fick den sålt fort som tusan. Väntar vidare, jag har ingen brådska.
 

Henriklj

Omega
2-Faktor
Var inne och klämde på ett par 356or igår, mycket trevligt! Innan hade jag nästan bestämt mig för safir-varianten men nu vettetusan om inte det ändå finns en viss charm med plexi ändå?! Vem hade kunnat tro det? Nåja, ska fundera ett tag på hur det blir med det där…

IMG_5620.jpeg

IMG_5622.jpeg


Bonus på 103, lite för stor för min smak…
IMG_5623.jpeg
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Var inne och klämde på ett par 356or igår, mycket trevligt! Innan hade jag nästan bestämt mig för safir-varianten men nu vettetusan om inte det ändå finns en viss charm med plexi ändå?! Vem hade kunnat tro det? Nåja, ska fundera ett tag på hur det blir med det där…

IMG_5620.jpeg

IMG_5622.jpeg


Bonus på 103, lite för stor för min smak…
IMG_5623.jpeg

Ligger en fin 356:a med plexi på K&S :angel:
 

seikosha

Rolex
2-Faktor
Var inne och klämde på ett par 356or igår, mycket trevligt! Innan hade jag nästan bestämt mig för safir-varianten men nu vettetusan om inte det ändå finns en viss charm med plexi ändå?! Vem hade kunnat tro det? Nåja, ska fundera ett tag på hur det blir med det där…

IMG_5620.jpeg

IMG_5622.jpeg


Bonus på 103, lite för stor för min smak…
IMG_5623.jpeg
Skoj! Plexi är charmigt och går väldigt lätt att polera upp ifall repor uppstår! Du kommer inte bli missnöjd oavsett vad du väljer! Slänger upp min 103a med plexi, det är ju ändå flygar-fredag! 🤓
20240412_091620.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Man kan

Man kan flytta på sig...
Här lite tips på restauranger i Neapel, fått de från en affärsbekant i staden.

La Nuova quercia , Via Manzoni. Helt galet bra mat. En gammalt ölställe från 70-talet. Inredningen är minst sagt rustik men maten - herregud vad gott.

Nice and warm , Mainly winery with good food, still approachable in piace: L’ebbrezza di Noe’.
More sofisticate in food and cost but nice and trendy : L’altro loco
Very small popular Trattoria with neapolita Food and nice atmosphere : La Mattonella
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Här lite tips på restauranger i Neapel, fått de från en affärsbekant i staden.

La Nuova quercia , Via Manzoni. Helt galet bra mat. En gammalt ölställe från 70-talet. Inredningen är minst sagt rustik men maten - herregud vad gott.

Nice and warm , Mainly winery with good food, still approachable in piace: L’ebbrezza di Noe’.
More sofisticate in food and cost but nice and trendy : L’altro loco
Very small popular Trattoria with neapolita Food and nice atmosphere : La Mattonella
Tack, vi är strax tillbaka i Rom.

Bild utan ur, en sju djävla djup grop...som ff är en aktiv vulkan...

1000000498.jpg
 
Topp