Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste EZM2 och tänkte pantsätta en njure, tur att det var en 2B…Någon som är sugen??
[Verkauf] - Sinn EZM2B
Liebe Forum User, Ich biete hier meine im Jahr 2018 aus erster Hand auf Watchuseek gekaufte Sinn EZM 2B in schwarz zum Verkauf an. Sie funktioniert sehr gut. Was mich immer besonders beeindruckt hat war die Ganggenauigkeit der Uhr, sowie der Mechanismus der Lünetten Mechanismus der 60 Clicks pro...uhrforum.de
Då blev det bara en tonsil...Läste EZM2 och tänkte pantsätta en njure, tur att det var en 2B…
Fel mässa min vän.Trodde i min enfald att Sinn skulle släppa nått på Waw, men icke….
Skönt att jag har så dålig koll! Då har jag långt kvar till innan jag anses vara en riktig klocknördFel mässa min vän.
Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'Skönt att jag har så dålig koll! Då har jag långt kvar till innan jag anses vara en riktig klocknörd
Exakt min tanke! Underbart eller hur.Posta i tråden 'Den stora tråden om Sinn'
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/post-4777708
K&S är så trögt för tillfället att det inte är någon idé att annonsera där? Kanske folk tänker? Bara en gissning.Nu låg @Limeees gamla UX ute på K&S, man kan ju undra var alla 556 och 104or som gick runt i ring för nått år sedan finns nu…. eller så håller alla hårt i sina samlingar
Jag tror folk sagt att K&S går trögt sen jag registerade mig härK&S är så trögt för tillfället att det inte är någon idé att annonsera där? Kanske folk tänker? Bara en gissning.
Tvärtom tycker jag. När jag reggade mig var det riktigt bra ruljans. Det var lätt att både köpa och sälja till vettiga priser. Minns inte att folk klagade då. Nu har det ju varit lågkonjunktur ett tag, samtidigt som alla tillverkare höjt sina priser kraftigt på senare tid, vilket påverkat andrahandsmarknaden. Inte så konstigt att det går trögare nu med andra ord.Jag tror folk sagt att K&S går trögt sen jag registerade mig här
Jo nog har det klagats på att det emellanåt är trögt på K&S. Särskilt vissa tider som runt jul och semester mm.Tvärtom tycker jag. När jag reggade mig var det riktigt bra ruljans. Det var lätt att både köpa och sälja till vettiga priser. Minns inte att folk klagade då. Nu har det ju varit lågkonjunktur ett tag, samtidigt som alla tillverkare höjt sina priser kraftigt på senare tid, vilket påverkat andrahandsmarknaden. Inte så konstigt att det går trögare nu med andra ord.
Mmm. Men det släpper nog snart, nu när räntorna är på väg ner och vi är på väg ut ur lågkonjunkturen.Jo nog har det klagats på att det emellanåt är trögt på K&S. Särskilt vissa tider som runt jul och semester mm.
Nu har det dock varat ett tag. Upplever att det ligger en hel del klockor ute som inte blivit sålda på länge trots att priserna är riktigt bra. Av helt naturliga skäl håller många lite extra hårt i plånboken.
Många säger det. Jag är inte helt säker. Exportindustrin har varit urstark och motverkat effekter av inflation och byggsektorn. Men nu hackar det ordentligt i tex Tyskland.Mmm. Men det släpper nog snart, nu när räntorna är på väg ner och vi är på väg ut ur lågkonjunkturen.
Ja. Det är verkligen inte säkert att det lossnar, tror det kommer sitta i på ett eller annat sätt till det lugnar sig på krigsfronten…Många säger det. Jag är inte helt säker. Exportindustrin har varit urstark och motverkat effekter av inflation och byggsektorn. Men nu hackar det ordentligt i tex Tyskland.
Räntorna kommer naturligtvis gå ner men inte till tidigare nivåer.
Men jag har haft fel förr
Skönt med optimister ;-)Äh, inte vara pessimister nu. Klart det vänder! Jag ser guld och gröna skogar i min spåkula.
Själv hade jag rejält oflyt idag. En 556 försvann rakt framför näsan på mig, på mindre än en halvtimme. Surt som tusan när man väl bestämt sig.Jo nog har det klagats på att det emellanåt är trögt på K&S. Särskilt vissa tider som runt jul och semester mm.
Nu har det dock varat ett tag. Upplever att det ligger en hel del klockor ute som inte blivit sålda på länge trots att priserna är riktigt bra. Av helt naturliga skäl håller många lite extra hårt i plånboken.
Jag vill ha samma droger som du tar!!!Äh, inte vara pessimister nu. Klart det vänder! Jag ser guld och gröna skogar i min spåkula.
Man skulle kunna luras att tro det, men med klocksamlande finns ingen ändstation tyvärr. Det bara pågår och pågår, antingen tills vi dör eller hamnar här:känns som man behöver inte ha något mer
Bra där, tänkte att jag borde föreslagit den…Ok, kunde inte lämna Sverige utan en Sinn..så here we are! Rome here we come.
Coolast i tråden!
Vi tar en till på 856 S UTC, den är så attans bra!
Neeeh inte då, @Gepardens EZM2 spelar in sin egna liga där…Coolast i tråden!