Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och den gick för 8280. Nyfiken om det var någon här i tråden som tog den?Såg denna. Tänker att om den inte drar iväg kanske det är värt en chansning om någon är sugen? Sitter 7750 i så ska kunna servas av vettig urmakare.
![]()
Sinn Chronograph Armbandsur fint skick
Utropspris: 2000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-18 19:26:16. Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga armbandsur på Tradera.www.tradera.com
Jag messade säljaren och efterfrågade mer information. Inget svar, jag hoppas att ingen här köpte den. Om någon gjorde det så håller jag tummarna för att det går bra.Och den gick för 8280. Nyfiken om det var någon här i tråden som tog den?
Messade själv inte, men fick ett rätt dåligt intryck allmänt på omdömen osv. Håller med att det kändes för riskyJag messade säljaren och efterfrågade mer information. Inget svar, jag hoppas att ingen här köpte den. Om någon gjorde det så håller jag tummarna för att det går bra.
Destro är det som gäller!![]()
Nya tillskottet!
Var Sinn-lös ett tag men nu är det åtgärdat. Blir ju också sugen på F-versionen av någon anledning.Kul med destro!
Förbonkade OWGM! Jag saknar verkligen min 556:a idag!![]()
Förbonkade OWGM! Jag saknar verkligen min 556:a idag!![]()
Jag tror inte du vågar![]()
Vänta tills du får gå på din egen dotters...På damens systers studentskiva... Känner mig gammal.![]()
![]()
Haha, eller mina söners i framtiden... Då är man gammal på riktigt.Vänta tills du får gå på din egen dotters...![]()
För att inte tala om barnbarn....Vänta tills du får gå på din egen dotters...![]()
Den är riktigt bra. Nu lyckades jag få tag på en Meister, gillar destro!Lite inne på en 144 men såg att Eriksons inte verkar ha den modellen. Någon som vet om den är på väg bort eller är den helt enkelt inte lika populär som andra ref?
Säkert att det är du som tagit fotot helt själv? Det var ovanligt skarpt tycker jag. A Kodak moment.Den är riktigt bra. Nu lyckades jag få tag på en Meister, gillar destro!
![]()
Hehe, jag tycker att det är semibra, men tack älskling!Säkert att det är du som tagit fotot helt själv? Det var ovanligt skarpt tycker jag. A Kodak moment.
![]()
Jesus den är cooltDen är riktigt bra. Nu lyckades jag få tag på en Meister, gillar destro!
![]()
104:an är ju riktigt schysst med sin vita tavla!Jag lär åka förbi @ERIKSON URHANDEL och prova dessa två. Kan inte få dom ur skallen.
Någon input kring dessa modeller?
Håller med. Jag brukar föredra borstat framför blankpolerat men tycker att det gör sig riktigt bra på 104an.104:an är ju riktigt schysst med sin vita tavla!
Det var ju någon som hade en borstad 104 W en stund, @ironcastle @Ironlung ? Eller är jag ute och cyklar.Håller med. Jag brukar föredra borstat framför blankpolerat men tycker att det gör sig riktigt bra på 104an.
Men gillar även den blästrade finishen på 356.