Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kusinen:
Kusinen:
![]()
Edit: Den ser alltid så lila ut på mina bilder! Så ser den inte ut i verkligheten. Neutralt marinblå skulle jag säga. Det måste vara mobilkameran som har för varm vitbalans.
Ja, det är mystiskt!Håller med, den gör sig inte alls rättvisa på bild. Har försökt både med lampor och dagsljus utan att fånga dess rätta färg.
Lyckas betydligt bättre med andra blå tavlor, där blir det inget lila alls
Suddigt, ja - men inte lila![]()
Kusinen:
![]()
Edit: Den ser alltid så lila ut på mina bilder! Så ser den inte ut i verkligheten. Neutralt marinblå skulle jag säga. Det måste vara mobilkameran som har för varm vitbalans.
Trivs du med 836?Nästan helg!
![]()
Irland är ett land jag längtar tillbaka till. Vi var där december 2019. Då anade man aldrig vad som skulle komma några månader senare. Trevligt folk och trevliga pubarPå väg mot Irland!!![]()
Fantastiskt bra faktiskt! Förstår fortfarande inte hur 43mm tavla kan sitta så välTrivs du med 836?
Kul att de plastar in den. Nästan som att öppna en ny klockaHemma efter service
![]()
![]()
Ja det kändes som att få öppna en ny klocka, särskilt eftersom jag knappt hann använda den innan. Och med tegimenteringen ser den ju i princip ny ut fortfarandeKul att de plastar in den. Nästan som att öppna en ny klocka![]()
Wow nice! Var tvungen att gräva i bildarkivet, köpte på min 36års födelsedag för längesen på Erikssons. Ägde den i 3-4år tror jag….inte en endaste skråma, och då tappade jag den en gång på asfalt.Hemma efter service
![]()
![]()
Får starka vill ha känslor varenda gång jag ser en UX!Och nu på handleden
![]()
Samma här, därav att det typ är min 5e (kam vara fler till och med)Får starka vill ha känslor varenda gång jag ser en UX!
Älskar du har OG versionen med ”chronometer” under loggan.Och nu på handleden
![]()
Den är så otroligt sinnigt helt enkelt. Alltid intressant att fundera på vad den mest ”rena” expression är av ett visst märke. För Sinn skulle det nog vara mellan UX och EZM1 för mig spontantSamma här, därav att det typ är min 5e (kam vara fler till och med)Det är nåt med den som verkligen tilltalar mig!