Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Ragnr gör fantastiska band.
Visste inte att den fanns i destro! Är det en liten specialbeställning från tyskarna själva eller hur har du kommit över den!?Det är därför man kör destro
![]()
(gammal bild)
Exakt.Visste inte att den fanns i destro! Är det en liten specialbeställning från tyskarna själva eller hur har du kommit över den!?
Vad är det för band?Paus från länken en stund.![]()
Vad är det för band?
Riktigt fin färg på den urtavlan. Har armbandet någon mikrojustering?Barnen är avstjälpta på förskolan. Nu väntar åtta timmars återhämtning och egentid på jobbet.
![]()
Ja, Sinn gör en elegant blå färg. Svart när det är mörkt, men när ljuset ligger på skiftar den mot marinblått. Ingen mikrojustering på fjärilslåset, dock följer det med två halvlänkar. Mycket hög kvalitet på f-länken, rekommenderas varmt.Riktigt fin färg på den urtavlan. Har armbandet någon mikrojustering?
Korrekt antagande. Bezelringen är däremot tegimenterad vilket den alltid är på UX.Hej!
Vad tror ni om denna? Antar att både boetten och länken är non-regimented?
Varit där, kämpa, det blir bättreBarnen är avstjälpta på förskolan. Nu väntar åtta timmars återhämtning och egentid på jobbet.
![]()
Tack för info! Fick dock lite skumma vibbar så jag hoppar.Korrekt antagande. Bezelringen är däremot tegimenterad vilket den alltid är på UX.
Dyker upp fina ex här på k&s med jämna mellanrum. Kan vara värt att vänta på. Lycka till.Tack för info! Fick dock lite skumma vibbar så jag hoppar.
Tack, browsade utbudet på c24 bara, gör hellre affärer här på KS….så mycket trevligare.Dyker upp fina ex här på k&s med jämna mellanrum. Kan vara värt att vänta på. Lycka till.
Hör av dig om du får dåliga tankar och vill flippa sommarkatten när höstvindarna börjar vina! Jag tar gärna emot en heads-up i ett pm i så fall.![]()
Sommarklockan!!![]()
Jag kommer dyka in på onsdagen, vore kul att träffa någon i tråden där ;-)