Såg en tegimenterad UX på k&s som tips bara, inget jag har koppling till.Tack, browsade utbudet på c24 bara, gör hellre affärer här på KS….så mycket trevligare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg en tegimenterad UX på k&s som tips bara, inget jag har koppling till.Tack, browsade utbudet på c24 bara, gör hellre affärer här på KS….så mycket trevligare.
Tack! Redan tagit kontaktSåg en tegimenterad UX på k&s som tips bara, inget jag har koppling till.
Ärsch, se det som en möjlighet, jag har 55+ mil till @ERIKSON URHANDEL men passar ändå på att ta mig dit för att få klämma på lite Sinnar ;-)Man må vara en skånepåg ut i fingerspetsarna men ibland blir man lite avis över att man missar dessa tillställningarna
Bild från arkivet för jag är så jäkla nöjd med min 556.
Kanske måste ha en 240 som båtklockaÄrsch, se det som en möjlighet, jag har 55+ mil till @ERIKSON URHANDEL men passar ändå på att ta mig dit för att få klämma på lite Sinnar ;-)
![]()
Isande vindar, men idag fick 240 stgz komma fram! Snart sommar!
Verkligen!Kanske måste ha en 240 som båtklocka. Tänkt på den varje vår senaste åren. Tur att den bär ett avtändande perlon på din bild
.
Betänk att nuvarande båtklocka (UX) har en vattenresistens "any reachable depth". Ska jag följa upp det något så när så behövs nog en tidvattenfunktion ocksåVerkligen!
Du har väl ruggiga tidvatten där uppe![]()
Du har en poäng. Få till längre resor med en 1.5-åring är vad det är, men kanske är lika bra att bara satsa?Ärsch, se det som en möjlighet, jag har 55+ mil till @ERIKSON URHANDEL men passar ändå på att ta mig dit för att få klämma på lite Sinnar ;-)
![]()
Isande vindar, men idag fick 240 stgz komma fram! Snart sommar!
Har ju faktiskt försökt hitta andra ”sköna” band till den utan någon större lycka med vare sigKanske måste ha en 240 som båtklocka. Tänkt på den varje vår senaste åren. Tur att den bär ett avtändande perlon på din bild
.
Den är fin på länk också.Har ju faktiskt försökt hitta andra ”sköna” band till den utan någon större lycka med vare sig![]()
eller mocka
- det är möjligen chronissimo-bandet som är relativt ok..
Absolut, men den skaver på ett ställe, har inte orkat gå lös på den med dremel el likn, vill minnas att någon i tråden gjorde en liknande manöver för länge sedan…. Sedan är jag ju rätt ”dålig” på länk generellt.Den är fin på länk också.
Testa på Chronissimo och posta sedan här. Intressant att se. Är en krånglig boett att få läder att sitta snyggt. Har liknande.Absolut, men den skaver på ett ställe, har inte orkat gå lös på den med dremel el likn, vill minnas att någon i tråden gjorde en liknande manöver för länge sedan…. Sedan är jag ju rätt ”dålig” på länk generellt.
Testa på Chronissimo och posta sedan här. Intressant att se. Är en krånglig boett att få läder att sitta snyggt. Har liknande.
Passar väl hyggligt? Äkta Chronissimo? Ser ut som ett Rios eller liknande som har vitare söm. Inte för att det skulle vara bättre eller sämre, nyfiken bara.![]()
Hade blott en bild i arkivet.. får kränga på det!
Sinn ”orginal” - jo det passar bra!Passar väl hyggligt? Äkta Chronissimo? Ser ut som ett Rios eller liknande som har vitare söm. Inte för att det skulle vara bättre eller sämre, nyfiken bara.
AhaSinn ”orginal” - jo det passar bra!
Tycker det ser bra ut!![]()
Är det 20mm?![]()
Eller blekt denimstronk till avklipta jeansTycker det ser bra ut!
Har en gammal Seiko 6139 (pogue) som inte går ha något vettigt på förutom länk. Skitjobbigt.
Fast givet modell eller främst dess användningsområde skulle 240 nog vara bäst på solblekt canvas![]()
Skatteåterbäringen kom….rädd för att åka dit och spendera, jag känner mig själv.Dyker upp på torsdagen! Resvägen tillåter bara dagspasset, men hoppas nån i tråden kommer förbi.![]()
Nästan så att man misstänker att det finns en diabolisk baktanke med datumen, och som ligger och ruvar här i vassen..Skatteåterbäringen kom….rädd för att åka dit och spendera, jag känner mig själv.
Tack för kvällens skrattNästan så att man misstänker att det finns en diabolisk baktanke med datumen, och som ligger och ruvar här i vassen..![]()
Sneaky little suckersNästan så att man misstänker att det finns en diabolisk baktanke med datumen, och som ligger och ruvar här i vassen..![]()
22 på 240 dock.Är det 20mm?
Isåfall; Vad tror ni om silikonet från kusinen?
Posta i tråden 'Guinand'
https://klocksnack.se/threads/guinand.46781/post-4507728
![]()
Canvas ja…. får klicka hem nått blått kanske så vi får slut på perlondiskussionen, kan ju prova med mitt sandiga från U1SE, kanske sinns grå annars, dock tycker jag att blå band passar rätt bra på den….Tycker det ser bra ut!
Har en gammal Seiko 6139 (pogue) som inte går ha något vettigt på förutom länk. Skitjobbigt.
Fast givet modell eller främst dess användningsområde skulle 240 nog vara bäst på solblekt canvas![]()
Den är ju tyvärr bäst på länk.Canvas ja…. får klicka hem nått blått kanske så vi får slut på perlondiskussionen, kan ju prova med mitt sandiga från U1SE, kanske sinns grå annars, dock tycker jag att blå band passar rätt bra på den….
Snyggt. Ett blått sånt på 240 kanske?Tropic från Joseph Bonnie. Världens bästa tropic enligt mig. Ett av årets sommarband till 556. Något okonventionellt kanske, men jag har alltid gillat blått och orange ihop. De är ju komplementfärger trots allt. Det blir så tråkigt att alltid välja blåa eller bruna band till blåa tavlor.
![]()