Trevlig modell med Chronometer på tavlan (UX alltså), men 20k är väl lite väl i överkant även om den är nyservad?
Ja det var då myyyycket mer än vad jag sålde för

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig modell med Chronometer på tavlan (UX alltså), men 20k är väl lite väl i överkant även om den är nyservad?
Anade det!Ja det var då myyyycket mer än vad jag sålde för![]()
Tyskar har svårt att ta till sig moderniteterJa, utseendet på Sinn silikon gillar jag starkt! Men just att det är i silikon.Varför?!
Arkivbild på en U50 S:
![]()
Helt klart. Den lär ligga kvar länge till det priset.Ang priser på Sinn. Ligger en 103a på K&S för 18 utan länk. Ett par tusenlappar för mycket idag skulle jag säga
Inflationen kommer göra den prisvärdHelt klart. Den lär ligga kvar länge till det priset.
Bara att invänta Trumps nästa genidrag alltså!Inflationen kommer göra den prisvärd![]()
OT;Bara att invänta Trumps nästa genidrag alltså!
Framförallt är ju deras planeringshorisont så lång att dom troligtvis kommer nå sina mål.OT;
Ryktet säger att kina satte tullarna på 34% för att reta Trump. Det är antalet brott han blev fälld för 2024Briljant.
Okej, Kina är inget drömsamhälle men deras övertagande av världsherraväldet görs med stil.
Lyxfrukost!Flygarfredag med 103 St!
![]()
Är det fredag så är det liksom!Lyxfrukost!
Sugen på ett silikonband till min UX nu i sommar. Var inne i butiken i Frankfurt och tittade på alternativen från Sinn. Banden är väl överkomliga i pris men låset tar de bra betalt för. Någon som hittat bra alternativ till Sinns tillbehör?
U50 har väl 20 mm bandbredd? UX har 22Jag har lås och silikon (U50) som ej används om du är intresserad. Torde vara samma?
U50 har väl 20 mm bandbredd? UX har 22
Ologiskt, har man dåligt med pengar borde man sälja nått annat…Massor av Sinn på K&S nu, märks att tiderna är tuffa.
Säger som mupp Trump, det är köpläge nu.Ologiskt, har man dåligt med pengar borde man sälja nått annat…
Nej, det har ju varit perioder när det var betydligt mer ute… jag vet att jag är usel på att sätta priser så därför undviker jag hellre att sälja. Bättre att lägga dom i en låda och vänta tills man blir sugen på dom igen…Tycker inte 5 Sinn eller vad det nu ligger på K&S är särskilt många. Kanske jämfört med senaste månaderna men absolut inte ovanligt ur ett längre perspektiv.
Utmaningen är att nypriserna gått upp men att det är svårt att få ut den ökningen på begagnatmarknaden. För övrigt är jag inte helt säker på att säljaren ska få ut den effekten heller. De Sinn jag sålt har inte fått ut någon värdeökning på kan jag säga. Men sen är jag nog en kass säljare också.
Ohhh thats najs. HAGWE!Kvällspromenad.
HAGWE!
![]()
Jag tycker du är en alldeles utmärkt säljare!Tycker inte 5 Sinn eller vad det nu ligger på K&S är särskilt många. Kanske jämfört med senaste månaderna men absolut inte ovanligt ur ett längre perspektiv.
Utmaningen är att nypriserna gått upp men att det är svårt att få ut den ökningen på begagnatmarknaden. För övrigt är jag inte helt säker på att säljaren ska få ut den effekten heller. De Sinn jag sålt har inte fått ut någon värdeökning på kan jag säga. Men sen är jag nog en kass säljare också.
Helt enig!Jag tycker du är en alldeles utmärkt säljare!![]()
Trist såklart men sånt som händer när man använder klockorna.![]()
Drämde i klockan i ett plåtskåp, första repan i glaset (vid 45 på ringen).
Hoppas att det enbart är rispa i AR-coatingen… har dålig syn ändå så kanske är tomato tomado…![]()