Minns att min, den jag långtidslånat ut till @vanmanSådär nu börjar det likna nått! Chronometer
Inte illa för en 13år gammal UX
![]()
Såhär såg det ut innan justering, +0.5sek per dag.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minns att min, den jag långtidslånat ut till @vanmanSådär nu börjar det likna nått! Chronometer
Inte illa för en 13år gammal UX
![]()
Såhär såg det ut innan justering, +0.5sek per dag.
![]()
![]()
Som Sinnägare gläds jag åt sådan feedback. Många parametrar bidrar till att man gillar ett klockmärke. Man har senaste 10-15 åren gått från entusiastmärke till nästan mainstream med allt kring detta som inte helt positivt enl. mitt sätt att se på det. Och då finns det dom som är ännu mer fundamentalister än jag och förknippar Sinn endast med rally och flygJag är ingen Sinn-nörd egentligen, men har alltid tyckt de har trevliga, bruksvänliga klockor. Besökte deras kontor och verkstad i Dresden för någon vecka sedan. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Stort plus att de säljer delar till fristående urmakare.
Tummen upp till Sinn!
Kul att höra, det är väl det hyfsat nyöppnade stället eller hur?Jag är ingen Sinn-nörd egentligen, men har alltid tyckt de har trevliga, bruksvänliga klockor. Besökte deras kontor och verkstad i Dresden för någon vecka sedan. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Stort plus att de säljer delar till fristående urmakare.
Tummen upp till Sinn!
Jag trodde jag tog ett par bilder men gjorde tydligen inte det.Kul att höra, det är väl det hyfsat nyöppnade stället eller hur?
Inga foton du kan bjuda på?
Den blir finare hela tiden!
Vilken stadEZM13.1 när man är i stan.
![]()
By, sett ur ditt perspektiv. Jag menar icke-skärgård.Vilken stad?
Ni åker väl ut till helgen?By, sett ur ditt perspektiv. Jag menar icke-skärgård.
Kanske redan ikväll. Men då med UX såklart. Any reachable depth vettu. BubblaNi åker väl ut till helgen?
Ska väl även bli kanonfint väder uppe hos dig?
Galet bra kombination om du skulle fråga mig.Var liiiite osäker om hur jag skulle gilla vitt gummi, men jag diggar det! Får komplettera med ett grönt någon gång i framtiden dock.
![]()